Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wirtualna rzeczywistość
Temat: wirtualna rzeczywistość
Tim Cook opowiada w jaki sposób korzysta z gogli Vision Pro
Więźniowie przygotowują się do życia na wolności. Uczą się napraw samochodów za pomocą VR
Meta VR nie zachwyca klientów. "Fajna zabawa w małych dawkach"
Grzegorz Kubera
Serwis WIRED przeprowadził szereg wywiadów z osobami, które testowały już środowisko VR firmy Meta - Horizon Workrooms. Wrażenia? Krótko mówiąc: szału nie ma.
Nvidia wierzy w metaverse, ale w branży motoryzacyjnej
Grzegorz Kubera
Rok 2023 może oznaczać początek epoki napędzanej przez metaverse w branży motoryzacyjnej - tak twierdzi Nvidia, która zajmuje się nie tylko procesorami graficznymi, ale też sztuczną inteligencją.
Mozilla wprowadza abonament na Hubs. Spotkania w wirtualnej rzeczywistości
Grzegorz Kubera
Mozilla udostępnia już publiczną wersję beta Hubs, nowej platformy do tworzenia i uruchamiania spotkań online, ale w świecie wirtualnej rzeczywistości (virtual reality). Wiemy już, że będzie to usługa płatna.
Meta poprawi prywatność użytkowników VR. Koniec łączenia gogli Quest VR z Facebookiem
Grzegorz Kubera
Jeśli kupimy gogle Oculus Quest (marka należy obecnie do Facebooka), musimy założyć konto na platformie społecznościowej. Rywale w segmencie VR nie mają takich wymagań i Facebook zaczyna dostrzegać, że nie powinien dłużej oczekiwać tego od klientów.
Lego wprowadza modułowość i metaversum do swojej kultury inżynierii oprogramowania
Scott Carey
Lego, producent plastikowych klocków, szybko powiększa swoje zespoły zajmujące się tworzeniem oprogramowania, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na wirtualne doświadczenia.
Spotify sprzymierzyło się z Robloxem
Anna Ładan
Spotify weszło do wirtualnej rzeczywistości
Wirtualna rzeczywistość pomaga serwisantom sprzętu
Wiesław Pawłowicz
Panasonic Heating & Cooling Solutions – europejski dział systemów ogrzewania i chłodzenia firmy Panasonic - wdrożył nowoczesny system wsparcia instalatorów, techników serwisowych i klientów wykorzystujący oprogramowanie IFS Remote Assistance.
Polskie wirtualne cytrusy
Jan Mazurek
Lemon&Orange szybko zdobyło nagrody i doświadczenie na całym świecie dzięki swoim projektom marketingowym wykorzystującym rzeczywistość wirtualną. Historia zaczęła się od kampanii, którą firma zrealizowała dla Coca-Coli przed Świętami Bożego Narodzenia 2016 roku.
Przemysł 4.0 - inteligentna produkcja
Jakub Chabik
Fala określana jako Industry 4.0 wzbiera coraz szybciej. Technologie, które będą kluczowe, to: symulacje, chmura obliczeniowa, sieci mesh, Big Data, roboty i wirtualna rzeczywistość.
Powstaje przeglądarka wspierająca technologie VR i AR
Janusz Chustecki
Mozilla poinformowała wczoraj, że buduje przeglądarkę zaprojektowaną z myślą o wyświetlaniu zasobów generowanych przez aplikacje wykorzystujące technologie VR (Virtual Reality; wirtualna rzeczywistość) i AR (Augmented Reality; rozszerzona rzeczywistość).
1
2
3
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »