Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wirtualna rzeczywistość
Temat: wirtualna rzeczywistość
5 sposobów na wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w firmie
Computerworld/KB
Wirtualna rzeczywistość już wkrótce zmieni funkcjonowanie współczesnych firm - począwszy od komunikowania się z klientami, przez lepsze prezentowanie produktów, aż po sprawianie, że potencjalni klienci czują się tak, jakby naprawdę testowali nowy produkt przed zakupem.
Chirurgiczna precyzja odczytu ruchu dłoni
Piotr Pietruszyński
Nieosiągalny dotąd stopień kontroli nad środowiskami wirtualnej rzeczywistości VR oraz robotyki oferuje system Handpose opracowany przez Microsoft.
Powstaje Android wspierający technologie VR
Janusz Chustecki
Google pracuje nad systemem operacyjnym Android w wersji wspierającej technologie VR (virtual reality, wirtualna rzeczywistość), chcąc w ten sposób stawić czoła podobnym rozwiązaniom, które zapowiedziały firmy Facebook, Samsung, Microsoft.
Z Warszawy do Zakopanego w kilkanaście sekund
Piotr Pietruszyński
Destinations VR, firma zajmująca się technologiami wirtualnej rzeczywistości, przygotowała jedną z pierwszych na świecie aplikacji na Oculus Rift, dedykowanych branży turystycznej.
Pawilon Przyszłości w Warszawie
Computerworld Online
Przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się Pawilon Przyszłości. To międzynarodowa wystawa, w czasie której będzie można zobaczyć jak będą wyglądały miasta za 40 lat i co będą potrafiły smartfony.
Backseat Playground: idealne rozwiązanie na długie podróże
Łukasz Bigo
Co zrobić, gdy przed nami długa podróż, a nasze pociechy szybko się nudzą zabawkami i książkami zabranymi do auta? Grupa Szwedów i Brytyjczyków chyba znalazła odpowiedź na to pytanie.
Monitor na głowie
Juliusz Kornaszewski
Servodata rozpoczęła sprzedaż dwóch monitorów wirtualnych HMD SVGA 2D i 3D instalowanych na głowie użytkownika.
PS2 na głowie
Daniel Cieślak
Sony zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży umieszczanego na głowie gracza ekranu do konsoli PlayStation2. Urządzenie ma stwarzać wrażenie przebywania w rzeczywistości wirtualnej - przekręcając głowę w dowolną stronę, użytkownik będzie "rozglądał" się po "cyfrowym" świecie. Wyświetlacz ma również świetnie nadawać się do oglądania filmów.
Poprzednia
strona
1
2
3
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »