Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Salesforce
Temat: Salesforce
Outbox wyłącznym dystrybutorem Salesforce Marketing Cloud w Polsce
Piotr Waszczuk
Na mocy zawartego kontraktu firma Outbox będzie jedynym podmiotem w Polsce odpowiedzialnym za sprzedaż oraz wdrożenie rozwiązania wspierającego obsługę firmowych kont w serwisach społecznościowych oraz prowadzenie za ich pośrednictwem działań marketingowych.
Salesforce wreszcie uruchomi europejskie centrum danych
Piotr Waszczuk
Wykorzystywany do obsługi klientów z Europy, Środkowego Wschodu oraz Afryki ośrodek przetwarzania danych ma zostać uruchomiony jeszcze w tym roku. Otwarcie europejskiego centrum ma być odpowiedzią m.in. kwestie legislacyjne utrudniające wykorzystywanie usług cloud computing świadczonych przy pomocy centrów danych ulokowanych poza granicami Unii Europejskiej.
Salesforce uruchamia system reklam w mediach społecznościowych
Piotr Waszczuk
Platforma reklamowa Social.com ma łączyć szereg funkcji z obszaru CRM i monitorowania mediów z narzędziami opartymi na popularnych serwisach społecznościowych.
Salesforce uruchamia platformę reklamową dla serwisu Twitter
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Wykorzystanie serwisu społecznościowego Twitter do prowadzenia działań marketingowych wykorzystujących środowisko Salesforce Marketing Cloud ma otwierać nowy kanał komunikacji z klientami. Rozwiązanie bazuje na nowym interfejsie API udostępnianym przez operatora serwisu Twitter. Obecnie trwają beta testy nowego środowiska.
Salesforce chce uruchomić usługę konkurencyjną dla Dropboxa
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Producent systemów biznesowych oferowanych w modelu usługowym zamierza rozwinąć ofertę o szereg nowych, korporacyjnych usług internetowych. Jedną z nich będzie przeznaczona dla biznesu usługa wzorowana na serwisie Dropbox. Dodatkowo prowadzone są prace nad uruchomieniem systemu wspierającego zarządzanie tożsamością.
Salesforce planuje uruchomienie kompleksowej platformy HR w modelu cloud
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Najprawdopodobniej już we wrześniu w ramach platformy Salesforce.com uruchomione zostaną pierwsze, wyspecjalizowane i oferowane w modelu usługowym narzędzia wspierające zarządzanie personelem i efektywnością pracy. Nowa platforma oprogramowania kadrowego Salesforce będzie zapewne podstawą do rozwoju bardziej kompleksowej oferty wspierającej szereg typowych elementów polityki kadrowej.
Twórca platformy Salesforce dołączył do rady nadzorczej Cisco
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Do rady nadzorczej koncernu Cisco dołączył Marc Benioff, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy Salesforce. Może to zwiastować plany zacieśnienia współpracy między dwoma koncernami. Cisco, podobnie jak Salesforce, zamierza w coraz większym stopniu koncentrować się na rozwiązaniach związanych z przetwarzaniem w modelu cloud.
Oracle chce budować przewagę w obszarze systemów CRM dzięki funkcjom branżowym
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Najnowsza wersja systemu Oracle CRM On Demand zawiera m.in. zestaw nowych funkcji przydatnych w zarządzaniu relacjami z klientami w branży usług finansowych, przemyśle motoryzacyjnym oraz służby zdrowia i sektora medycznego. To właśnie wyspecjalizowane funkcjonalności odpowiadające specyfice różnych branż mają wyróżniać oferowane w modelu usługowym narzędzia CRM firmy Oracle m.in. od rozwiązań firmy Salesforce.
Druga poważna awaria platformy Salesforce w ciągu dwóch tygodni
Piotr Waszczuk, IDG News Service
W wyniku poniedziałkowej awarii dostęp do narzędzi biznesowych utraciło wielu użytkowników oprogramowania Salesforce. Usuwanie jej skutków trwało 12 godzin. Przez ten czas niedostępne były m.in. elementy środowiska deweloperskiego Salesforce. To druga awaria, która utrudniła, bądź uniemożliwiła korzystanie z oferowanych w formie usługi aplikacji amerykańskiego dostawcy w ciągu niecałych dwóch tygodni.
Pięciogodzinna awaria platformy biznesowej Salesforce
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Przez pięć godzin z oferowanego w formie usługi oprogramowania oprogramowania Salesforce nie mogli korzystać użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych. Utrudniony był również dostęp do aplikacji amerykańskiego koncernu dla klientów z Europy. Nieoficjalnie mówi się, że problemy były związane z awarią sprzętową.
Salesforce rozszerza funkcjonalność platformy deweloperskiej Force.com
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Zmiany koncentrują się na dodaniu nowych narzędzi programistycznych. Łatwiejsze ma być m.in. tworzenie aplikacji wykorzystujących specyficzne możliwości urządzeń mobilnych. Władze firmy Salesforce liczą na to, że nowe narzędzia przyczynią się do zwiększenia popularności - działającej w modelu cloud computing - platformy Force.com.
Czy nowa platforma Oracle będzie w stanie analizować wiadomości użytkowników Facebooka?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Władze firmy Oracle zapowiadają stworzenie zaawansowanej platformy wspierającej zarządzanie relacjami z klientami za pośrednictwem internetowych społeczności. Jej możliwości mają sięgać analizy korespondencji między użytkownikami popularnych serwisów społecznościowych.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »