Pięciogodzinna awaria platformy biznesowej Salesforce

Przez pięć godzin z oferowanego w formie usługi oprogramowania oprogramowania Salesforce nie mogli korzystać użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych. Utrudniony był również dostęp do aplikacji amerykańskiego koncernu dla klientów z Europy. Nieoficjalnie mówi się, że problemy były związane z awarią sprzętową.

Wskutek czwartkowej awarii oprogramowanie biznesowe firmy Salesforce było niedostępne dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych. Pierwsze problemy rozpoczęły się ok. godziny 3:30 rano obowiązującego na zachodnim wybrzeżu USA czasu pacyficznego, czyli ok. 11:30 czasu polskiego. Awaria została usunięta ok. 8:30 czasu pacyficznego, a więc przed rozpoczęciem dnia roboczego - co oznacza, że skutki awarii odczuło dość wąskie grono użytkowników. Nie obyło się też bez uciążliwości dla europejskich użytkowników oprogramowania Salesforce. Awaria amerykańskiego centrum danych Salesforce spowodowała m.in. obniżenie wydajności usług świadczonych z europejskiego ośrodka. Szczegółowe informacje dotyczące przyczyn wystąpienia i przebiegu awarii mają być ujawnione w najbliższym czasie.

Zobacz również:

  • Trendy w e-commerce 2024
  • Bezpieczeństwo danych coraz większym wyzwaniem
  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200