Salesforce uruchamia platformę reklamową dla serwisu Twitter

Wykorzystanie serwisu społecznościowego Twitter do prowadzenia działań marketingowych wykorzystujących środowisko Salesforce Marketing Cloud ma otwierać nowy kanał komunikacji z klientami. Rozwiązanie bazuje na nowym interfejsie API udostępnianym przez operatora serwisu Twitter. Obecnie trwają beta testy nowego środowiska.

Przedstawiciele Salesforce nie ujawniają jeszcze terminu ogólnej dostępności, ani wysokości opłat związanych z wykorzystywaniem nowej usługi. Podkreślają oni jednak, że możliwość integracji środowiska Salesforce z mechanizmami serwisu Twitter pozwoli m.in. na zwiększenie skali prowadzonych kampanii reklamowych. Wykorzystanie nowej platformy reklamowej ma z jednej strony ułatwić użytkownikom rozwiązań Salesforce tworzenie spójnych i dopasowanych do indywidualnych preferencji komunikatów marketingowych kierowanych za pomocą serwisu Twitter bezpośrednio do potencjalnych klientów. Zaprzęgnięcie Twittera do działań marketingowych ma również ułatwiać śledzenie opinii klientów na temat nowych produktów, czy podejmowanych działań rynkowych. Oprogramowanie ma wspierać także - prowadzone w czasie rzeczywistym - analizy efektywności podejmowanych działań oraz oceny trendów rynkowych. Wśród pierwszych użytkowników platformy znalazła się m.in. firma Adobe.

Zobacz również:


TOP 200