Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Prenumerata
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
VMware SD-WAN by VeloCloud
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
Prenumerata
Archiwum
Download
Newslettery
Strona główna
Temat
Salesforce
Temat: Salesforce
Przyszłość pracy w 2021 roku
Slack może przejść w ręce firmy Salesforce
Partnerstwo Salesforce i Siemens kładzie nacisk na bezdotykowe biuro
Janusz Chustecki, 26.06.2020
Powrót do normalnego funkcjonowania po restrykcjach wymuszonych przez COVID-19 może być dla wielu firm dużym wyzwaniem. Dlatego Salesforce i Siemens ogłosiły w tym tygodniu strategiczne partnerstwo w celu opracowania nowego pakietu technologii przeznaczonego dla tych przedsiębiorstw na całym świecie, które chcą po trudnym okresie pandemii wznowić w bezpieczny sposób swoją pracę.
Ta platforma Salesforce pozwoli firmom wrócić do bezpiecznej pracy
Janusz Chustecki, 20.05.2020
Salesforce (dostawca rozwiązań CRM) ) ogłosił dostępność platformy Work.com, która została zaprojektowana z myślą o firmach dotkniętych pandemią koronarusa COVID-19. Platforma zawiera nowe rozwiązania przyspieszające reakcję sektora prywatnego i publicznego na pandemię, które pozwalają np. ocenić kondycję pracowników, zarządzać zmianami, śledzić kontakt czy zarządzać stanami kryzysowymi.
Salesforce Console – aplikacja wspierająca zarządzanie relacjami z klientami
Computerworld, 18.07.2017
Salesforce to platforma CRM działająca w chmurze, która charakteryzuje się zarówno szerokim wachlarzem możliwości spersonalizowania sposobu działania do konkretnych potrzeb klienta jak i gamą standardowych produktów i funkcjonalności dostarczanych out-of-the-box. Jednym z przykładów tego typu rozwiązań, mających na celu jak najlepsze zarządzanie relacjami z klientami jest Salesforce Console.
Salesforce i IBM wychodzą z nową ofertą dla firm
Janusz Chustecki, 07.03.2017
Dwaj giganci IT (IBM i Salesforce) zawarły wczoraj strategiczną umowę, która odciśnie na pewno w najbliższej przyszłości swoje piętno na tym rynku. Uzgodniły, że dane zbierane przez systemy IT obu firm – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą za pomocą specjalnych konektorów.
Chmury Salesforce
Computerworld, 27.10.2016
Salesforce to nie tylko najpopularniejszy na świecie CRM – w rzeczywistości jest to platforma aplikacji out-of-the-box, zwanych chmurami. Salesforce oferuje siedem głównych chmur: Sales, Service, Marketing, Community, Analytics, App, Internet of Things – postaram się przybliżyć każdą z nich. Warto zaznaczyć, że każda chmura dostępna jest na każdym urządzeniu mobilnym: smartfonie, tablecie, a nawet smartwatchu. Większość z chmur pozwala również na integrację między sobą.
Cisco i Salesforce zawarły strategiczne partnerstwo
Janusz Chustecki, 28.09.2016
Obie firmy ogłosiły globalne partnerstwo, w ramach którego będą wspólnie rozwijać i wprowadzać na rynek rozwiązania łączące platformy Cisco Collaboration, IoT i contact center z Salesforce Sales Cloud, IoT Cloud i Service Cloud.
Poznaj najnowsze rozwiązania wspomagające sprzedaż – weź udział w bezpłatnej konferencji
Computerworld, 31.05.2016
Weź udział w inspirujących sesjach i prezentacjach tematycznych, podczas których zobaczysz na żywo demo rozwiązań wspomagających sprzedaż. To jedyna okazja, by dowiedzieć się od czołowych firm w Polsce w jaki sposób sprzedają, obsługują klientów, reklamują się i pracują na swój sukces. Zarejestruj się teraz na cały dzień innowacji i nauki, oczywiście za darmo.
W paczce raźniej. Wdrożenie platformy Salesforce w DPD Polska
(wpa), 20.01.2016
W jakiej branży terminowość, czyli czas realizacji zlecenia, liczy się najbardziej? Oczywiście, w sektorze przesyłek ekspresowych. Trudno jednak egzekwować to założenie bez nowoczesnych, wszechstronnych narzędzi wsparcia i obsługi procesów sprzedażowych.
Technologia dla każdego modelu biznesowego
Krzysztof Augustynowicz, 03.06.2015
Co łączyło sztab wyborczy Barracka Obamy i operatora gry Call of Duty, w którą każdego dnia grają miliony ludzi? W obu przypadkach do osiągnięciu planowanego celu konieczne było sprawne komunikowanie się - z wyborcami i graczami. I w obu przypadkach pomogła technologia Salesforce.
Jak być blisko klientów, gdy wszystko tak szybko się zmienia?
Edyta Zenczykowska, 28.05.2015
To jedno z najdonośniej słyszanych wezwań szefów sprzedaży i marketingu: „Musimy być blisko klientów”. Pragnienie to odwołuje się do strategii, a raczej potrzeby jej modyfikacji, na co niestety nie ma jednego uniwersalnego sposobu ani wzorca.
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »