Salesforce otrzyma nowe algorytmy napędzane AI

Jeden z najpopularnieszych systemów CRM otrzyma wsparcie dzięki nowym rozwiązaniom generatywnej AI.

Salesforce producent i dostawca jednego z najpopularniejszych systemów CRM opartych na chmurze obliczeniowej zamierza wykorzystać algorytmy generatywnej sztucznej inteligencji do dalszego rozwoju swoich rozwiązań.

Salesforce rozwija generatywna AI
Źródło: salesforce.com

Salesforce rozwija generatywna AI

Źródło: salesforce.com

Amerykańskie przedsiębiorstwo technologiczne kładzie aktualnie duży nacisk na możliwość wykorzystania przepływu pracy dzięki narzędziom opartym na sztucznej inteligencji, co zostało przekazane przez Liama Doyle'a - starszego wiceprezesa i dyrektora generalnego MuleSoft Automation.

Zobacz również:

  • Sztuczna inteligencja wkroczyła do aplikacji Speaking Practice
  • Trendy w e-commerce 2024
  • Sztuczna inteligencja od Apple wymagać może nowych procesorów

Salesforce zamierza połączyć dzięki sztucznej inteligencji trzy rozwiązania, które wykorzystuje w swoich produktach. Mowa o Data Cloud (przechowywanie danych), Einstein GPT (obsługa sztucznej inteligencji) oraz Flow (przepływ informacji w firmie).

Połączenie wyżej wymienionych technologi ma pozwolić na stworzenie rozwiązania na miarę konsumenckiego ChatuGPT. Salesforce wierzy, że sztuczna inteligencja znacząco wspomoże rozwój systemów CRM. Staną się one inteligentniejsze, łatwiejsze w obsłudze, a także pozwolą odciążyć pracą użytkowników.

Sztuczna inteligencja pozwoli na nowo układać procesy oraz tworzyć scenariusze w systemie CRM - np. automatyczne generowanie raportów sprzedażowych po przekroczeniu danego pułapu sprzedaży lub okresie czasu.

Generatywna AI wspomoże również narzędzia rozwijane przez Salesforce w integracji z oprogramowaniem firm trzecich np. Slack.

Salesforce testuje sztuczną inteligencję, a pierwsza publiczna wersja beta powinna zostać zaprezentowana w czerwcu tego roku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200