Outbox wyłącznym dystrybutorem Salesforce Marketing Cloud w Polsce

Na mocy zawartego kontraktu firma Outbox będzie jedynym podmiotem w Polsce odpowiedzialnym za sprzedaż oraz wdrożenie rozwiązania wspierającego obsługę firmowych kont w serwisach społecznościowych oraz prowadzenie za ich pośrednictwem działań marketingowych.

Narzędzia Salesforce Marketing Cloud wspierają przetwarzanie informacji pochodzących z blogów, forów i sieci społecznościowych pod kątem potrzeb specyficznych dla działów marketingu. W jednym panelu agregują również narzędzia pozwalające zarządzać kontami w różnych serwisach społecznościowych. "Użycie Salesforce Marketing Cloud pozwala uniknąć przykrej konieczności logowania się w kilkunastu serwisach w celu dodania nowego wpisu, przeczytania komentarzy czy udzielenia na nie odpowiedzi. Teraz, możemy monitorować informacje pojawiające się np. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn za pomocą jednego narzędzia" - mówi Jan Michalski, dyrektor departamentu social media firmy Outbox. Podkreśla on przy tym, że dostępne w modelu usługowym oprogramowanie Salesforce Marketing Cloud umożliwia prowadzenie szczegółowych analiz w zakresie działań społecznościowych własnej firmy oraz konkurencji. Na mocy umowy zawartej z firmą Salesforce spółka Outbox została wyłącznym dystrybutorem i integratorem środowiska Salesforce Marketing Cloud na rynku polskim.

Platformę Salesforce Marketing Cloud tworzą m.in. rozwiązania oparte na technologiach przejętych przez firmę Salesforce.com spółek Radian6 oraz Buddy Media. Częścią chmury marketingowej Salesforce są też mechanizmy wspierające optymalizację komunikatów reklamowych pod kątem konkretnych zastosowań oraz poszczególnych sieci społecznościowych. Na platformie Salesforce Marketing Cloud bazują m.in. uruchomione w lutym mechanizmy reklamowe dla serwisu Twitter.

Zobacz również:

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200