Salesforce uruchamia system reklam w mediach społecznościowych

Platforma reklamowa Social.com ma łączyć szereg funkcji z obszaru CRM i monitorowania mediów z narzędziami opartymi na popularnych serwisach społecznościowych.

Nowa platforma wykorzystuje funkcje znane zarówno z oprogramowania CRM firmy Salesforce, jak i z przejętych przez amerykański koncern rozwiązań firm Buddy Media oraz Radian6. Środowisko Social.com ma wspierać m.in. sprawne tworzenie społecznościowych kampanii reklamowych opartych na najbardziej aktualnych danych oraz kierowanie komunikatów marketingowych do precyzyjnie zdefiniowanych grup odbiorców. Z oficjalnych informacji wynika również, że nowe rozwiązanie pozwala zautomatyzować szereg najbardziej powtarzalnych działań związanych z planowaniem i tworzeniem akcji marketingowych w nowoczesnych mediach. Zdaniem przedstawicieli firmy Salesforce nowa oferta jest skierowana przede wszystkim do działów marketingu oraz pracowników agencji reklamowych.

Zobacz również:

  • Trendy w e-commerce 2024
  • Bezpieczeństwo danych coraz większym wyzwaniem
  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200