Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Wirus z adserwera
Tomasz Kowalczyk
Nawet firmy przykładające dużą wagę do bezpieczeństwa mogą paść ofiarą ataków, w których do przemycenia złośliwego kodu wykorzystywane są treści dystrybuowane przez serwery reklam.
Dlaczego social media rozmieniają się na drobne?
Computerworld/KB
Facebook i Twitter coraz częściej i więcej inwestują w mniejsze serwisy i aplikacje. Google ogłasza odejście twórcy Google+ i prawdopodobnie zmienia swoją strategię odnośnie do tej usługi. Co oznaczają te zmiany i jaka przyszłość czeka media społecznościowe?
Na rynku reklam Android po raz pierwszy pozostawił w pobitym polu iOS
Janusz Chustecki
Smartfony i tablety Android wyszły w pierwszym kwartale br. po raz pierwszy na pierwsze miejsce w rankingu oceniającym, do jakich urządzeń mobilnych trafia najwięcej reklam (chodzi o wielkość ruchu generowanego przez takie aplikacje). Raport zawierający taką informację opublikowała firma Opera Mediaworks (trudniąca się zamieszczaniem reklam w sieciach bezprzewodowych).
Środowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
Można pobierać aktualizację OS X... Google zrezygnowało z App Ops i jest za to krytykowane... Wkrótce istotne zmiany w dyskach SSD... Najpopularniejsze wyszukiwania w Google... Święta to dla cyberprzestępców czas żniw... Bankowość internetowa nie dla wszystkich atrakcyjna... Memorandum w sprawie jakości usług telekomunikacyjnych... Aplikacja Poczty Polskiej na smartfony i tablety... Na Facebooku będą reklamy wideo... Hakerzy polują na graczy online... Xbox One za 6 tys. funtów.... Bitcoin traci przez Chińczyków... Transfer z Microsoftu do Google...
Piątkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
US Army używała pirackiego oprogramowania... Z Google Chrome można się już dogadać... Nowy wirus na Linuksa... Roaming może przetrwać... Wrośnie rynek reklam w Internecie... Meldunek w hotelu przez smartfona... Wirtualny operator kusi internetowym pakietem... Hotspot 2.0 od Orange, ale dla wszystkich... Akcje Apple drożeją, Samsung zwołuje sztab antykryzysowy... Internet w Chinach skutecznie ocenzurowany... Tablety z Androidem gwiazdkowym przebojem...
Gartner: 64% firm zamierza inwestować w Big Data
Computerworld
Niemal 2/3 firm biorących udział w ankiecie przeprowadzonej przez firmę badawczą Gartner, zapytanych o plany inwestycyjne w zakresie Big Data, przyznało, że inwestuje lub zamierza zainwestować w tego typu projekty jeszcze w tym roku. Liderem badania, obejmującego 720 organizacji, okazały się firmy z sektora bankowego oraz mediów i komunikacji.
Internet dla całego świata – da się zrobić, ale…
Krzysztof Pielesiek
Analitycy branżowi przyglądają się pomysłowi Internet.org. Uważają, że jego realizacja jest możliwa, ale zajmie przynajmniej parę dekad.
Facebook połączy użytkowników smartfonów o podobnych zainteresowaniach
Krzysztof Pielesiek
Amerykańska firma próbuje opatentować technologię umożliwiającą połączenie smartfonów osób znajdujących się blisko siebie.
Giganci rynku reklamowego łączą siły, aby pracować nad Big Data
Piotr Grabiec
Omnicom Group z Nowego Jorku oraz Publicis Groupe z Francji planują fuzję w najbliższą niedzielę. Dzięki temu połączeniu stworzą obie firmy stworzą największe zrzeszenie agencji reklamowych na świecie. Jednym z powodów fuzji jest chęć wspólnej pracy nad rozwiązaniami z kategorii Big Data.
Google twierdzi, że przyniosło gospodarce USA 64 mld dolarów
Radosław Szpunar
Firma Google oszacowała, że pozytywny wpływ jej działalności na gospodarkę USA wynosi 64 mld dolarów. To prawie o 20 proc. więcej niż przed rokiem. Taka kwota ma być efektem korzystania lokalnych społeczności i małych firmy z usług internetowego potentata.
Google przeznaczy 500 mln dolarów na ugodę
Radosław Szpunar
Internetowy gigant przedstawił dokumenty, z których wynika, że przeznaczy pół miliarda dolarów na załagodzenie sprawy sądowej. Podobno jest to związane z działalnością nielegalnych aptek, które płaciły Google za reklamę.
Kongres Future Marketing
CEO Online
W ciągu pięciu dni będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów marketingu.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
...
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »