Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Świat realny nie nadąża za wirtualnym
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Firmy zwiększają swoją obecność w mediach społecznościowych i w kanałach mobilnych w tempie znacznie przekraczającym możliwości realnej obsługi i wsparcia klientów - wynika z raportu Constellation Group.
Historie sponsorowane Facebooka skuteczniejsze niż standardowe reklamy
Radosław Szpunar
Jakiś czas temu Facebook wprowadził formę reklam, która wykorzystuje aktywność użytkowników serwisu w celach marketingowych. Są to tzw. "historie sponsorowane". Okazuje się, że mają one większą skuteczność od tradycyjnych reklam.
Facebook ma już ponad 30% udziałów w rynku reklamy w USA
Darek Sokołowski
Facebook trzyma już w garści prawie 1/3 całego rynku reklamy typu display, mając na koncie 346,4 miliarda impresji w pierwszym kwartale 2011. To ponad dwa razy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Amazon wydaje tańszego Kindle'a z reklamami
Radosław Szpunar
Producent popularnego czytnika e-booków z ekranem w technologii elektronicznego atramentu postanowił wydać tańszą wersję swojego urządzenia. Od modelu Wi-Fi odróżnia go niższa cena, dodatkowe promocje oraz obecność reklam wyświetlanych na ekranie głównym i na specjalnych sponsorowanych wygaszaczach ekranu.
Apple promuje platformę reklamową iAd
Hubert Tworkowski
Do amerykańskiego App Store trafiła aplikacja przygotowana przez Apple zwana iAd Gallery. Jak można się domyślić program jest swoistą przeglądarką reklam z systemu iAd
Reklamy w Gmailu dostosują się do odbiorcy
Radosław Szpunar
Google wprowadza nowy system dostarczania reklam w Gmailu. Poczta będzie sprawdzać zainteresowania oraz aktywność użytkowników i przesyłać im tylko te reklamy, które mogą ich zainteresować. Cała procedura ma działać podobnie jak Priorytety (Priority Inbox).
Konsorcjum W3C prezentuje logo HTML5
Wiktor Szpunar
World Wide Web Consortium nie słabnie w wysiłkach promocji technologii HTML5. Nowa wersja języka tworzenia stron internetowych doczekała się swojego logo. Konsorcjum przedstawiło też 8 znaczków, które pokazują, co zyskujemy wraz z nadejściem "nowej Sieci".
Facebook zarobił miliardy na reklamach
Maciej Kluk
Zeszły rok Facebook chciał zakończyć z dochodem rzędu 2 miliardów dolarów. Najnowsze statystyki pokazują, że portal był o włos od osiągnięcia tej sumy samymi wpływami z reklam.
Interaktywne filmy i telewizja już wkrótce?
Krzysztof Pielesiek
InSplit to wynalazek pracowników Uniwersytetu w Tel Awiwie. Pozwala on wpływać na to, co robią bohaterowie odopowiednio przygotowanych filmów fabularnych. Czy dzięki niemu wkroczymy w erę w pełni interkatynwych materiałów filmowych?
Biznesowa netykieta
Wiktor Szpunar
GoldenLine, LinkedIn i Profeo to popularne serwisy społecznościowe nastawione na biznes i pracę. Obowiązująca netykieta jest tu ostrzejsza, bo łatwiej o utratę partnerów, klientów i wiarygodności. Opracowaliśmy 10 zasad obecności w serwisach biznesowych.
Jak firmy wykorzystują media społecznościowe?
Wanda Żółcińska
Media społecznościowe to dla wielu organizacji wciąż narzędzie służące jedynie do przekazywania informacji marketingowych o firmie, nie wykorzystują możliwości śledzenia i analizowania opinii konsumentów - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie SAS Institute.
Facebook banuje deweloperów
IDG News Service, Krzysztof Pielesiek
Sześciomiesięczny zakaz działania i publikowania swojej twórczości na łamach Facebooka, otrzymali deweloperzy, którzy sprzedawali dane użytkowników zewnętrznym firmom. Tak zakończyła się sprawa nagłośniona przez redakcję The Wall Street Journal.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
...
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »