Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
ERP w chmurze
Nowa definicja bezpieczeństwa
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
ERP w chmurze
Nowa definicja bezpieczeństwa
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Adware w owczej skórze
Krzysztof Pietrzak, 28.06.2005
Jeden z największych i najbardziej agresywnych producentów adware, 180solutions, rozpoczął kampanię nad zmianą swojego negatywnego wizerunku. Od poniedziałku, na ekranach komputerów, na których (najczęściej bez wiedzy i zgody użytkowników) zainstalowane zostały programy firmy, oprócz reklam typu pop-up wyświetlane są informacje jak usunąć niepożądane pliki wraz z odnośnikiem do deinstalatora.
Internetowe trendy 2005
Anna Meller, 20.06.2005
Czas na lokalny i w pełni multimedialny internet - głosili przedstawiciele brytyjskiej e-branży podczas tegorocznych targów Internet World, na których prezentowało się ponad 140 wystawców. Czas również w końcu wykorzystać dane demograficzne użytkowników sieci - wtórowali marektingowcy. Jeśliby w kilku słowach podsumować internetową wystawę, należałoby powiedzieć, że ten rok i najbliższy upłyną pod hasłami personalizacji i regionalizacji treści oraz międzynarodowych kampanii reklamowych.
Urok marketingowego listu zniewala co 4 internautę
Magdalena Górak, 03.03.2005
Handlowcy zachęcający do zakupów za pośrednictwem poczty elektronicznej są coraz skuteczniejsi. Coraz więcej osób czyta ich listy, a co najbardziej zaskakujące, już co czwarty internauta po ich przeczytaniu idzie kupić reklamowany produkt.
Szybko, ale wolniej. Wzrost wydatków na reklamę internetową w USA
Magdalena Górak, 03.02.2005
Pojawiły się najnowsze prognozy TNS dotyczące wzrostu wydatków na reklamę internetowa dla Stanów Zjednoczonych. Są znacząco różne od oszacowań Jacka Mayersa. Wzrost ma wynieść nie 30% lecz 11%. Różnica bierze się m.in. stąd, że TNS nie bierze pod uwagę wydatków na płatne odnośniki przy wynikach wyszukiwania, których udział w rynku reklam online, według niektórych szacunków, może wynosić aż 40%.
Pierwsze wrażenie e-konsumenta
Szymon Augustyniak, 18.01.2005
Brytyjska firma zleciła badanie nastawienia potencjalnych klientów do nazw domen, spod których otrzymują pocztą elektroniczną oferty handlowe. Easily.co.uk zapytała ponad 1500 osób, czy skłonne są bardziej zaufać wiadomości elektronicznej spod adresu
[email protected]
czy
[email protected]
Reklama telewizyjna gorsza od e-mailingu
Magdalena Górak, 07.01.2005
Według badań Interactive Prospect Targeting (IPT), konsumenci od telewizyjnych wolą reklamy przesyłane do skrzynki elektronicznej. O tej formie reklamy wyrażają się nieco pochlebniej, choć wciąż uważają ją za mniej skuteczną od telewizyjnego spotu. Ale różnica jest niewielka.
Reklamy w skrzynce pocztowej: rzadziej otwieramy, ale częściej kupujemy!
Magdalena Górak, 09.12.2004
Według raportu DoubleClick coraz mniej osób otwiera elektroniczne listy reklamowe. Ale ci, którzy się na to decydują, są bardziej skłonni kupić reklamowany w liście produkt.
Pierwsze półrocze w polskiej e-branży: powyżej oczekiwań!
Anna Meller, 21.07.2004
Rynek internetowy nabrał rozpędu: szacuje się, że minione półrocze przyniosło 50% wzrost w wydatkach na e-reklamę. Sieć jest postrzegana przez reklamodawców jako skuteczne medium promocyjne, rośnie liczba użytkowników, mamy wiarygodne badania witryn, ubiegłe dwa kwartały były najlepsze w porównaniu z ubiegłymi latami - mówią przedstawiciele branży internetowej i telekomunikacyjnej w przygotowanym przez Internet Standard podsumowaniu "Kondycja e-branży w I półroczu 2004 roku".
Wzrost rynku e-reklamy o ponad 50%
Anna Meller, 19.07.2004
Według szacunków Interii, powstałych w wyniku konsultacji z kilkoma największymi podmiotami z branży internetowej, zarząd portalu ocenił, że rynek reklamy internetowej w pierwszej połowie 2004 r. wzrósł co najmniej o 50% w porównaniu z pierwszym półroczem roku ubiegłego. W kontekście raportu Expert Monitor, podsumowującego wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych, oznacza to, że wpływy reklamowe branży internetowej rosły zdecydowanie szybciej, niż postępował wzrost całego rynku reklamowego w Polsce.
PwC: przychody z e-reklamy podwoją się do 2008 roku
Anna Meller, 01.07.2004
Najnowszy raport PricewaterhouseCoopers dotyczący przyszłości przychodów z reklamy internetowej uspokoi nawet największych pesymistów rynkowych: branża online z roku na rok odnotowywać będzie znaczący wzrost wydatków na promocję. Tym samym w 2008 roku przychody z internetowego marketingu podwoją się (w porównaniu do wyników z 2002 roku).
TP SA zachęca do piractwa?
Daniel Cieślak, 04.06.2004
Stowarzyszenie Polskich Wideotek, organizacja zrzeszająca największe sieci wypożyczalni kaset wideo i płyt DVD, zarzuca Telekomunikacji Polskiej, że jej najnowsze reklamy usługi Neostrada promują piractwo - informuje dzisiejsza Rzeczpospolita.
USA: w tym roku rozpoczął się drugi boom internetowy
Anna Meller, 26.05.2004
W pierwszych trzech miesiącach br. wydano za oceanem 2,3 mld USD na promocję w Internecie – wynika z szacunków Interactive Advertising Bureau. To najwyższa kwota od momentu, kiedy IAB zaczęło monitorować rynek e-reklamy, czyli od 1996 roku.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
10
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »