Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Microsoft zaprasza na film - wszystkie grzechy OpenOffice.org
IDG News Service, Wiktor Szpunar
Nowa reklama Microsoft Office skupia się na głównym konkurencie. Korporacja zebrała wypowiedzi osób, które spróbowały OpenOffice.org i przeżyły chwile grozy, gdy nie mogły wykonać swoich operacji. Zdaniem Microsoft, OpenOffice.org jest droższy od MS Office'a, bo choć pakiet wydany jest jako open-source, więcej zapłacić trzeba za pomoc techniczną, wdrażanie pracowników i standaryzację danych.
Bezpłatna e-wypożyczalnia wideo od SPI
Ludwik Krakowiak
Kwestią kilku miesięcy pozostaje uruchomienie przez firmę SPI internetowej wypożyczalni wideo. W ramach usługi wideo na życzenie użytkownicy otrzymają dostęp do katalogu filmów, za obejrzenie których nie będą musieli płacić - jedyną "niedogodnością" będzie konieczność obejrzenia poprzedzających film reklam.
iPhone OS najlepszą platformą dla reklamodawców
Krzysztof Lech
Sieć reklamy mobilnej AdMob opublikowała nowy raport, z którego wynika, że wśród użytkowników telefonów komórkowych najwięcej z usług mobilnych korzystają właściciele iPhone'ów. Na drugim miejscu uplasowali się natomiast posiadacze sprzętu obsługiwanego przez Symbiana.
Przychody z e-reklamy: 5,8 mld USD w I kw. 2008 r.
Anna Meller
Przychody z reklamy internetowej w pierwszym kwartale br. zwiększyły się o ponad 18% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wskazują najnowsze wyniki badania amerykańskiego e-rynku, opublikowane przez organizację branżową IAB. Wyniki z pierwszego kwartału br. nie pobiły jednak rekordowych przychodów za ostatnie trzy miesiące 2007 r.
Microsoft Works za darmo - już oficjalnie
Paweł Brągoszewski
Firma Microsoft oficjalnie potwierdziła niedawne pogłoski o przygotowywaniu bezpłatnej, wspieranej reklamami wersji pakietu Microsoft Works.
Google podłączy billboardy do sieci
Piotr Zalewski
Google opatentowało specjalny system reklamy na billboardach i innych nośnikach reklamy zewnętrznej. To kolejna próba amerykańskiej firmy by wyjść z reklamą poza internet. Wcześniej Google eksperymentowało z radiem i prasą.
Adware w owczej skórze
Krzysztof Pietrzak
Jeden z największych i najbardziej agresywnych producentów adware, 180solutions, rozpoczął kampanię nad zmianą swojego negatywnego wizerunku. Od poniedziałku, na ekranach komputerów, na których (najczęściej bez wiedzy i zgody użytkowników) zainstalowane zostały programy firmy, oprócz reklam typu pop-up wyświetlane są informacje jak usunąć niepożądane pliki wraz z odnośnikiem do deinstalatora.
Internetowe trendy 2005
Anna Meller
Czas na lokalny i w pełni multimedialny internet - głosili przedstawiciele brytyjskiej e-branży podczas tegorocznych targów Internet World, na których prezentowało się ponad 140 wystawców. Czas również w końcu wykorzystać dane demograficzne użytkowników sieci - wtórowali marektingowcy. Jeśliby w kilku słowach podsumować internetową wystawę, należałoby powiedzieć, że ten rok i najbliższy upłyną pod hasłami personalizacji i regionalizacji treści oraz międzynarodowych kampanii reklamowych.
Urok marketingowego listu zniewala co 4 internautę
Magdalena Górak
Handlowcy zachęcający do zakupów za pośrednictwem poczty elektronicznej są coraz skuteczniejsi. Coraz więcej osób czyta ich listy, a co najbardziej zaskakujące, już co czwarty internauta po ich przeczytaniu idzie kupić reklamowany produkt.
Szybko, ale wolniej. Wzrost wydatków na reklamę internetową w USA
Magdalena Górak
Pojawiły się najnowsze prognozy TNS dotyczące wzrostu wydatków na reklamę internetowa dla Stanów Zjednoczonych. Są znacząco różne od oszacowań Jacka Mayersa. Wzrost ma wynieść nie 30% lecz 11%. Różnica bierze się m.in. stąd, że TNS nie bierze pod uwagę wydatków na płatne odnośniki przy wynikach wyszukiwania, których udział w rynku reklam online, według niektórych szacunków, może wynosić aż 40%.
Pierwsze wrażenie e-konsumenta
Szymon Augustyniak
Brytyjska firma zleciła badanie nastawienia potencjalnych klientów do nazw domen, spod których otrzymują pocztą elektroniczną oferty handlowe. Easily.co.uk zapytała ponad 1500 osób, czy skłonne są bardziej zaufać wiadomości elektronicznej spod adresu
[email protected]
czy
[email protected]
.
Reklama telewizyjna gorsza od e-mailingu
Magdalena Górak
Według badań Interactive Prospect Targeting (IPT), konsumenci od telewizyjnych wolą reklamy przesyłane do skrzynki elektronicznej. O tej formie reklamy wyrażają się nieco pochlebniej, choć wciąż uważają ją za mniej skuteczną od telewizyjnego spotu. Ale różnica jest niewielka.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
11
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »