Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Netflix z reklamami będzie dostępny dzięki Microsoft
Usługa YouTube Shots oferuje nową możliwość
Czy sztuczna inteligencja zadomowi się w Twoim kanale informacyjnym?
Mark Chillingworth, 06.04.2022
Czy AI oferuje dyrektorom ds. informatyki, działom komunikacji i marketingu naprawdę wartościową technologię, czy też zwiększy ilość treści, ale obniży ich jakość?
Reklamy wkraczają do kosmosu
Janusz Chustecki, 07.08.2021
Znana amerykańska firma SpaceX i kanadyjski start-up podjęły współpracę, której celem jest wystrzelenie w kosmos satelity wyświetlającego reklamy. Będzie ona wyświetlana na specjalnym, rozłożonym przez satelitę ekranie, a zleceniodawcy będą za nią wnosili opłaty w wirtualnej walucie, którą ma być Dogecoin.
IAB Polska mówi nie rządowemu projektowi podatku pobieranego od reklam internetowych
Janusz Chustecki, 04.02.2021
IAB Polska (z ang. Interactive Advertising Bureau; działający na polskim rynku od 2007 roku Związek Pracodawców Branży Internetowej) opublikował dzisiaj na swojej witrynie oświadczenie, w którym wyraża dezaprobatę wobec zaprezentowanego przez rząd projektu ustawy, która wprowadza tzw. „składkę solidarnościową” naliczaną od przychodów z reklam.
Facebook kontra iOS 14
Janusz Chustecki, 27.08.2020
Facebook jest mocno zaniepokojony poczynaniami firmy Apple i twierdzi, że zabezpieczenia wprowadzone przez nią do kolejnej wersji systemu operacyjnego iOS, gwarantujące użytkownikom prywatność, spowodują iż jego zyski, jak również współpracujących z nim firm i deweloperów, mogą zostać znacznie okrojone.
Firefox 79 blokuje najnowszą metodę śledzenia aktywności użytkowników
Janusz Chustecki, 05.08.2020
Oddając do użytku przeglądarkę Firefox 79, Mozilla wprowadziła do niej bez rozgłosu modyfikację usprawniającą pracę mechanizmu ETP, który blokuje teraz jedną z nowych, wyjątkowo inwazyjnych technik używanych przez reklamodawców do śledzenia aktywności użytkowników.
Ten raport pokazuje, jak COVID-19 napędza zyski gigantom przemysłu IT
Janusz Chustecki, 09.07.2020
Najnowsze badania internetu pokazują, że witryny zawierające fałszywe informacje o koronawirusie i rozpowszechniające spiskowe teorie o genezie tego zagrożenia, mogą zarobić krocie. Większość takich zysków generują towarzyszące takim treściom reklamy, które są zamieszczane na wielu internetowych platformach, również tych należących do gigantów technologicznych przemysłu IT, takich jak Google, Amazon czy Bloomberg.
Facebook w opałach
Janusz Chustecki, 29.06.2020
Bojkot Facebooka ze strony biznesu przynosi rezultaty. Pod koniec zeszłego tygodnia akcje firmy spadły o 8% co w przeliczeniu na pieniądze oznacza, że Facebook był wtedy warty aż o 7 mld USD mniej niż tydzień wcześniej.
Facebook ma dość polityki?
Wanda Żółcińska, 17.06.2020
To interesujący trend i choć nie do końca wpisuje się w kwestie związane z zarządzaniem technologią - będziemy obserwować, czy się przyjmie: Mark Zuckerberg zapowiedział, że użytkownicy Facebooka na początek w USA, a później również w innych krajach, będą mieli możliwość wyłączenia politycznych reklam.
Chrome będzie aktywnie zwalczać reklamy
Janusz Chustecki, 19.05.2020
Google informuje, że w połowie tego roku zaprezentuje przeglądarkę Chrome, która usuwa automatycznie z witryn reklamy, również takie pod powierzchnią których skrywa się szkodliwe oprogramowanie realizujące różnego rodzaju operacje spowalniające pracę komputera. Chodzi to przede wszystkim o tzw. „kopanie” wirtualnych walut.
Semiotyk w zespole projektowym
Artur Sikorski, 20.08.2019
Innowacyjne produkty i usługi powstają ze względu na określone znaczenia, które marka chce komunikować. Dlatego do zespołów projektowych coraz częściej zatrudnia się semiotyków. Ich rolą jest zadbanie, by projektowane rozwiązania były czytelne dla ich odbiorców na gruncie ich doświadczeń kulturowych.
1
2
3
4
5
...
10
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »