Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
iSpot, czyli sklep internetowy Apple'a z wysokimi cenami
Grzegorz Kubera
Sprzęt Apple'a jest drogi sam w sobie. Ale ceny w iSpotach mogą czasami zirytować klientów - są wyższe niż w wielu innych sklepach.
Meta kroczy w stronę metaversum – na Facebooku i Instagramie pojawią się reklamy 3D
Computerworld
Meta Platforms ułatwi markom prowadzenie trójwymiarowych reklam na Facebooku i Instagramie dzięki nowej współpracy z firmą technologiczną z branży ecommerce.
Mozilla i Meta ogłosiły rozpoczęcie wspópłracy
Anna Ładan
Firmy pracują razem nad nową propozycją śledzenia interakcji reklam. Twierdzą, że celem jest ochrona prywatności użytkowników.
Walentynki – czas żniw dla cyberprzestępców!
Grzegorz Stech
Już za 3 dni najbardziej romantyczny dzień w roku. Czekają na niego również cyberprzestępcy. Eksperci Check Point Research informują o wzroście ich aktywności. W samym styczniu udokumentowano aż 152 % wzrost rejestracji domen związanych z Walentynkami. Co najmniej 6% z nich uznane zostało za złośliwe, ale aż 55% za podejrzane. Z kolei eksperci Fortinet radzą, aby w tym czasie być również szczególnie wyczulonym na próby phishingu. Pilnujcie emocji i portfeli!
Metaverse - magnes na klientów i inwestorów?
Anna Ładan
Liczba aplikacje mobilnych używających w opisie słowa „metaverse” wzrosła pięciokrotnie w ciągu 3 miesięcy. Po tym, jak Facebook zmienił nazwę swojej firmy na Meta, rozpoczął się szum wokół koncepcji metaverse. Różne podmioty podchwyciły koncepcję, mimo że jest ona na wczesnym etapie rozwoju.
System e-commerce Ingram Micro z wachlarzem nowych funkcjonalności
Computerworld
Wraz z końcem stycznia Ingram Micro dokonuje znaczącej aktualizacji swojego systemu sprzedaży e-commerce, wprowadzając pod płaszczykiem nowej szaty graficznej i odświeżonego interfejsu szereg funkcjonalności, które specjaliści z segmentu B2B powitają z otwartymi rękami.
MODIVO S.A. wybiera Oracle Cloud
Grzegorz Stech
Spółka MODIVO S.A, wcześniej funkcjonująca jako eobuwie.pl S.A. inwestuje w chmurowe rozwiązanie do obsługi firm handlowych, dostarczane przez Oracle Retail. Teraz zespoły ds. zarządzania produktami MODIVO będą mogły przeprowadzić bardziej zintegrowany i inteligentny proces planowania dla wszystkich linii produktów i asortymentu w portfolio marek przedsiębiorstwa.
UE wzmacnia przepisy przeciwko amerykańskim big-techom
Anna Ładan
Jak donosi agencja Reuters, parlament UE poparł wczoraj nowe, surowe przepisy mające na celu powstrzymanie amerykańskich gigantów technologicznych. Kary za naruszenia mogą wynieść nawet 10% globalnego obrotu.
Jak nie dać się oszukać w Black Friday
Anna Ładan
Jutro jest Black Friday, a następny poniedziałek to Cyber Monday, czyli początek sezonu promocyjnego w sklepach, zwłaszcza z elektroniką. Cyberprzestępcy tym okresie intensyfikują swoje działania.
Scalper czy klient? Sklepy internetowe szykują się na trudny okres świąteczny
Grzegorz Kubera
Scalper to osoba, która - w największym skrócie - kupuje jakiś produkt dziś, aby jutro sprzedać go drożej. W dobie cyfrowej scalperzy wykorzystują zautomatyzowane boty do zakupów online. To sprawia, że klienci nie mają szans na złożenie zamówienia na produkty trudno dostępne i pożądane, jak np. konsole do gier czy smartfony.
15. konferencja E-commerce standard już za nami
Anna Ładan
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to młoda i bardzo dynamiczna gałąź gospodarki. Jest też jedną z niewielu, której pandemia COVID-10 przyniosła złote żniwa i kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w skali roku. Wszystko wskazuje na to, że ten trend się utrzyma, ponieważ konsumenci trwale zmienili swoje nawyki zakupowe. Dla firm nowa rzeczywistość oznacza konieczność jeszcze większej elastyczności i skupieniu się na budowania doświadczeń klienta.
Rynek e-commerce może zostać wkrótce gruntownie przebudowany
Janusz Chustecki
Analitycy przewidują, że stanie się tak za sprawą chińskiej korporacji ByteDance (czyli właściciela TikToka), która zamierza uruchomić platformę zakupową o zasięgu ogólnoświatowym i będzie konkurować z rozwiązaniami e-commerce gigantów takich jak Amazon, Alibaba czy AliExpress.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »