Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
MODIVO S.A. wybiera Oracle Cloud
Grzegorz Stech, 21.01.2022
Spółka MODIVO S.A, wcześniej funkcjonująca jako eobuwie.pl S.A. inwestuje w chmurowe rozwiązanie do obsługi firm handlowych, dostarczane przez Oracle Retail. Teraz zespoły ds. zarządzania produktami MODIVO będą mogły przeprowadzić bardziej zintegrowany i inteligentny proces planowania dla wszystkich linii produktów i asortymentu w portfolio marek przedsiębiorstwa.
UE wzmacnia przepisy przeciwko amerykańskim big-techom
Anna Ładan, 16.12.2021
Jak donosi agencja Reuters, parlament UE poparł wczoraj nowe, surowe przepisy mające na celu powstrzymanie amerykańskich gigantów technologicznych. Kary za naruszenia mogą wynieść nawet 10% globalnego obrotu.
Jak nie dać się oszukać w Black Friday
Anna Ładan, 24.11.2021
Jutro jest Black Friday, a następny poniedziałek to Cyber Monday, czyli początek sezonu promocyjnego w sklepach, zwłaszcza z elektroniką. Cyberprzestępcy tym okresie intensyfikują swoje działania.
Scalper czy klient? Sklepy internetowe szykują się na trudny okres świąteczny
Grzegorz Kubera, 16.11.2021
Scalper to osoba, która - w największym skrócie - kupuje jakiś produkt dziś, aby jutro sprzedać go drożej. W dobie cyfrowej scalperzy wykorzystują zautomatyzowane boty do zakupów online. To sprawia, że klienci nie mają szans na złożenie zamówienia na produkty trudno dostępne i pożądane, jak np. konsole do gier czy smartfony.
15. konferencja E-commerce standard już za nami
Anna Ładan, 20.10.2021
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to młoda i bardzo dynamiczna gałąź gospodarki. Jest też jedną z niewielu, której pandemia COVID-10 przyniosła złote żniwa i kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w skali roku. Wszystko wskazuje na to, że ten trend się utrzyma, ponieważ konsumenci trwale zmienili swoje nawyki zakupowe. Dla firm nowa rzeczywistość oznacza konieczność jeszcze większej elastyczności i skupieniu się na budowania doświadczeń klienta.
Rynek e-commerce może zostać wkrótce gruntownie przebudowany
Janusz Chustecki, 06.10.2021
Analitycy przewidują, że stanie się tak za sprawą chińskiej korporacji ByteDance (czyli właściciela TikToka), która zamierza uruchomić platformę zakupową o zasięgu ogólnoświatowym i będzie konkurować z rozwiązaniami e-commerce gigantów takich jak Amazon, Alibaba czy AliExpress.
Eliminacja oszustw na platformach sprzedażowych
Grzegorz Stech, 03.09.2021
Adyen, globalna platforma płatnicza uruchomiła właśnie rozwiązanie służące do walki z oszustwami na platformach typu marketplace. Score jest oparte na uczeniu maszynowym, które sygnalizuje nietypowe działania i monitoruje zgodność działania platformy.
Computerworld
Technologia w służbie marketingu. Premierowy raport Grupy K2 dotyczący wykorzystania technologii w działaniach marketingowych branży e-commerce
Computerworld, 16.07.2021
E-commerce w Polsce ma za sobą bardzo ciekawy rok gwałtownych wahań i intensywnych zmian. Branża wprawdzie odnotowała wzrost, ale jej fundamenty wymagają wzmocnienia, praktycznie w każdym ogniwie łańcucha wartości. Tak wynika z raportu „Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021", przeprowadzonego przez IDG Poland na zlecenie Grupy K2.
Badanie SAS: 90%. Polaków nie planuje zwiększać wydatków pomimo akcji masowych szczepień
Grzegorz Kubera, 22.06.2021
Jak wynika z najnowszej edycji badania Experience 2030, pod hasłem "Czy Covid-19 wciąż wpływa na zmianę zachowań klientów?", jedynie co dziesiąty konsument z Polski uważa, że masowa dystrybucja szczepionki wpłynie na zwiększenie jego wydatków i powrót do zwyczajów zakupowych z okresu przed pandemią.
Oszustwa z handlu e-commerce przekroczą w tym roku 20 mld dol.
Grzegorz Kubera, 27.04.2021
Z badań wynika, że firmy prowadzące działalność e-commerce powinny zrobić coś więcej, niż tylko wdrożyć podstawowe rozwiązania zabezpieczające IT. Według Juniper Research liczba oszustw w handlu elektronicznym wzrosła o prawie jedną piątą w ciągu ostatniego roku.
UE chce ograniczyć samowolę tuzów przemysłu IT
Janusz Chustecki, 16.12.2020
UE (Unia Europejska) opublikowała projekt nowego prawa określanego mianem dyrektywy e-commerce. Zakłada on, że te wiodące na rynku firmy IT, które wielokrotnie łamią reguły uczciwej konkurencji, będzie można zmuszać do restrukturyzacji polegającej przede wszystkim na rozbiciu na mniejsze, działające niezależnie do siebie podmioty.
Testerzy pilnie poszukiwani
Grzegorz Stech, 16.12.2020
Branże e-commerce i e-usług potrzebują testerów oprogramowania. Ci najlepsi stają się "towarem" deficytowym, dlatego aż 1/5 z nich deklaruje obecnie wzrost wynagrodzenia aż o 30% w stosunku do ubiegłych lat, a 62% z nich nie szuka aktywnie nowej pracy.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »