Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
Rynek e-commerce może zostać wkrótce gruntownie przebudowany
Janusz Chustecki
Analitycy przewidują, że stanie się tak za sprawą chińskiej korporacji ByteDance (czyli właściciela TikToka), która zamierza uruchomić platformę zakupową o zasięgu ogólnoświatowym i będzie konkurować z rozwiązaniami e-commerce gigantów takich jak Amazon, Alibaba czy AliExpress.
Eliminacja oszustw na platformach sprzedażowych
Grzegorz Stech
Adyen, globalna platforma płatnicza uruchomiła właśnie rozwiązanie służące do walki z oszustwami na platformach typu marketplace. Score jest oparte na uczeniu maszynowym, które sygnalizuje nietypowe działania i monitoruje zgodność działania platformy.
Computerworld
Technologia w służbie marketingu. Premierowy raport Grupy K2 dotyczący wykorzystania technologii w działaniach marketingowych branży e-commerce
Computerworld
E-commerce w Polsce ma za sobą bardzo ciekawy rok gwałtownych wahań i intensywnych zmian. Branża wprawdzie odnotowała wzrost, ale jej fundamenty wymagają wzmocnienia, praktycznie w każdym ogniwie łańcucha wartości. Tak wynika z raportu „Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021", przeprowadzonego przez IDG Poland na zlecenie Grupy K2.
Badanie SAS: 90%. Polaków nie planuje zwiększać wydatków pomimo akcji masowych szczepień
Grzegorz Kubera
Jak wynika z najnowszej edycji badania Experience 2030, pod hasłem "Czy Covid-19 wciąż wpływa na zmianę zachowań klientów?", jedynie co dziesiąty konsument z Polski uważa, że masowa dystrybucja szczepionki wpłynie na zwiększenie jego wydatków i powrót do zwyczajów zakupowych z okresu przed pandemią.
Oszustwa z handlu e-commerce przekroczą w tym roku 20 mld dol.
Grzegorz Kubera
Z badań wynika, że firmy prowadzące działalność e-commerce powinny zrobić coś więcej, niż tylko wdrożyć podstawowe rozwiązania zabezpieczające IT. Według Juniper Research liczba oszustw w handlu elektronicznym wzrosła o prawie jedną piątą w ciągu ostatniego roku.
UE chce ograniczyć samowolę tuzów przemysłu IT
Janusz Chustecki
UE (Unia Europejska) opublikowała projekt nowego prawa określanego mianem dyrektywy e-commerce. Zakłada on, że te wiodące na rynku firmy IT, które wielokrotnie łamią reguły uczciwej konkurencji, będzie można zmuszać do restrukturyzacji polegającej przede wszystkim na rozbiciu na mniejsze, działające niezależnie do siebie podmioty.
Testerzy pilnie poszukiwani
Grzegorz Stech
Branże e-commerce i e-usług potrzebują testerów oprogramowania. Ci najlepsi stają się "towarem" deficytowym, dlatego aż 1/5 z nich deklaruje obecnie wzrost wynagrodzenia aż o 30% w stosunku do ubiegłych lat, a 62% z nich nie szuka aktywnie nowej pracy.
Uwaga na phishing w OLX
Ludwik Krakowiak
Operator platformy sprzedaży internetowej OLX wystosował wobec swoich użytkowników ostrzeżenie przed próbami wyłudzeń. O zagrożeniu czyhającym ze strony internetowych oszustów - szczególnie w okresie wzmożonych przedświątecznych zakupów internetowych - przypominają również dostawcy rozwiązań zabezpieczających.
Materiał promocyjny
Czy Twój sklep internetowy jest przygotowany na przedświąteczny szczyt zakupów ?
Computerworld
Pandemia koronawirusa, chociaż dotkliwa dla gospodarki miała również niespodziewany, korzystny skutek uboczny. Klienci zaczęli się przenosić do świata wirtualnego a to przyspieszyło cyfryzację wielu biznesów. Nowe sklepy internetowe rosną jak grzyby po deszczu a te już istniejące odnotowują stałe wzrosty sprzedaży. Przedsiębiorcy szukają nowych kanałów kontaktu z klientami oraz sprzedaży.
Udany debiut Allegro
Wanda Żółcińska
Spółka Allegro.eu zadebiutowała na warszawskim parkiecie 12 października. Kurs akcji na otwarciu wzrósł aż o 51,2% - to bardzo ważny moment dla polskiego rynku e-commerce.
Jak rośnie polski e-handel w 2020 r.
Ludwik Krakowiak
Kolejne analizy potwierdzają szybki wzrost rodzimej branży e-commerce. E-sklepów przybywa na potęgę - dzięki COVID-19.
Headless commerce, czyli elastycznie w e-handlu
Jan Mazurek
Rosnąca popularność zakupów online wymaga sprawnych platform sprzedażowych, a konsumenci oczekują coraz lepszego doświadczenia zakupowego. W spełnieniu obu warunków może operatorom e-sklepów pomóc podejście headless commerce.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »