Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
ERP w chmurze
Nowa definicja bezpieczeństwa
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
ERP w chmurze
Nowa definicja bezpieczeństwa
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wyszukiwanie
Temat: wyszukiwanie
Google Multisearch – nowa jakość przeszukiwania zasobów Internetu
GitHub testuje ulepszony mechanizm wyszukiwania kodu
Mechanizm Google Search zostanie gruntownie zmodyfikowany
Janusz Chustecki, 28.10.2019
Google jest w trakcie wdrażania jednej z największych do tej pory – jeśli nie największej – aktualizacji mechanizmu wyszukiwania w internecie odpowiedzi na sformułowane przez użytkownika zapytanie (Google Search), tak aby wyniki były jeszcze bardzie precyzyjne.
Raport Google podaje, czego w tym roku szukaliśmy w internecie najczęściej
Janusz Chustecki, 13.12.2018
Korporacja opublikował raport noszący tytuł “Year in Search for 2018” (co można przetłumaczyć jako Wyszukiwania 2018) w którym ujawnia, czego użytkownicy szukali najczęściej w internecie w tym roku posługując się jej wyszukiwarką Google Search.
ENFACE: ŁUKASZ ŚWIRGAŁ...
Dorota Bogucka , 18.03.2015
...prezes agencji interaktywnej Brandwise, który uważa, że w reklamie artyzm powinien ustępować miejsca twardym danym, a kreatywność obrać kierunek optymalizacji wyników sprzedażowych.
Unindexed – strona stworzona, by zniknąć
Antoni Steliński, 11.03.2015
Na początku lutego w Internecie pojawiła się strona o nazwie Unindexed, tak zaprojektowana, by sama się skasowała w momencie, gdy zostanie zindeksowana przez Google.
Microsoft nie chce walczyć z Google.com - skupi się na aplikacjach do wyszukiwania
Antoni Steliński, 16.11.2014
Stefan Weitz, szef działu Microsoftu odpowiedzialnego za wyszukiwarkę Bing, przyznał szczerze, że jego produktowi ciężko jest konkurować na równych zasadach z wyszukiwarką Google. Weitz dodał jednak, że koncern z Redmond zamierza się skupić na rozwijaniu i promowaniu nie tyle samej wyszukiwarki, co wykorzystujących jej technologię aplikacji.
Ontrack PowerControls 7.2
Computerworld Online, 03.06.2014
Kroll Ontrack udostępnił nową wersję narzędzia Ontrack PowerControls 7.2 rozszerzoną o nowe funkcje wspomagające codzienną pracę administratorów Exchange i SharePoint.
Google stworzy narzędzie dla chcących zniknąć z wyników wyszukiwania
Antoni Steliński, 22.05.2014
Koncern Google przygotuje zautomatyzowane narzędzie, za pomocą którego każdy, kto zechce, będzie mógł usunąć z wyników wyszukiwania odnośniki do stron zawierających informacje o sobie. To konsekwencja decyzji Trybunału Sprawiedliwości UE, który zdecydował we wtorek, że operatorzy wyszukiwarek internetowych mają obowiązek usuwać z wyników wyszukiwania odnośniki do stron zawierających nieaktualne informacje o użytkownikach.
Google Apps od teraz z wyszukiwaniem w logach e-mail
Antoni Steliński, 04.07.2012
Google udostępnił administratorom Google Apps nową funkcję - przeszukiwanie logów wiadomości wysyłanych i odbieranych za pomocą konta Gmail. Przedstawiciele firmy mówią, że narzędzie to stworzone zostało w odpowiedzi na prośby użytkowników
Wpływ zmian algorytmu Google - ciąg dalszy
Radosław Szpunar, 04.03.2011
Google stworzył na swoim blogu specjalny wątek, w którym informować można o stronach z treściami wysokiej jakości, które ucierpiały na skutek zmian algorytmu wyszukiwania. Miały one obniżyć pozycję stron z treściami nieoryginalnymi i skopiowanymi w rezultatach wyszukiwania.
Przejęć Google ciąg dalszy - tym razem Metaweb
Antoni Steliński, 19.07.2010
Koncern Google kupił Metaweb - firmę posiadającą i rozwijającą bazę informacji, z której korzystają twórcy witryn, chcący agregować treści dotyczące wybranych tematów. Wartości transakcji na razie nie podano. Smaczku całej sprawie dodaje fakt, że z usług Metaweb korzysta m.in. wyszukiwarka Bing Microsoftu.
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »