Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wyszukiwanie
Temat: wyszukiwanie
NetSprint wypowiada wojnę oszustom
Anna Meller, 01.12.2003
Przedstawiciele wyszukiwarki postanowili rozprawić się z serwisami, które zawyżają swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Nieuczciwi użytkownicy najczęściej umieszczają witryny w sieciach stron wzajemnie odsyłających do siebie lub wpisują słowa kluczowe zupełnie niezwiązane z faktyczną zawartością witryny. NetSprint zamierza wyłapać oszustów i usunąć ich z swojego indeksu.
Microsoft chce konkurować z Google News
Anna Meller, 20.11.2003
Microsoft rozpoczął testowanie nowej usługi – przeszukiwania międzynarodowych serwisów informacyjnych. Newsbot – bo tak nazywa się nowinka giganta z Redmond – ma stać się ostrym rywalem dla serwisu Google News - podał Search Engine Journal.
Google będzie przeszukiwać chatroomy?
Anna Meller, 11.11.2003
Google zwiększa swoją aktywność – być może już wkrótce zostanie uruchomiona opcja przeszukiwania rozmów prowadzonych na kanałach IRC. Taką wiadomość podał serwis The Register.
Lokalne poszukiwania
Anna Meller, 15.10.2003
Coraz więcej osób korzystających z wyszukiwarek internetowych chce pozyskać jedynie „lokalne” informacje, związane z instytucjami, firmami czy sklepami działającymi w pobliżu miejsca zamieszkania użytkownika. Wygląda na to, że geolokalizacja wyników wyszukiwania to kolejny etap rozwoju internetowych mechanizmów wyszukiwania.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »