Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wyszukiwanie
Temat: wyszukiwanie
NetSprint wypowiada wojnę oszustom
Anna Meller
Przedstawiciele wyszukiwarki postanowili rozprawić się z serwisami, które zawyżają swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Nieuczciwi użytkownicy najczęściej umieszczają witryny w sieciach stron wzajemnie odsyłających do siebie lub wpisują słowa kluczowe zupełnie niezwiązane z faktyczną zawartością witryny. NetSprint zamierza wyłapać oszustów i usunąć ich z swojego indeksu.
Microsoft chce konkurować z Google News
Anna Meller
Microsoft rozpoczął testowanie nowej usługi – przeszukiwania międzynarodowych serwisów informacyjnych. Newsbot – bo tak nazywa się nowinka giganta z Redmond – ma stać się ostrym rywalem dla serwisu Google News - podał Search Engine Journal.
Google będzie przeszukiwać chatroomy?
Anna Meller
Google zwiększa swoją aktywność – być może już wkrótce zostanie uruchomiona opcja przeszukiwania rozmów prowadzonych na kanałach IRC. Taką wiadomość podał serwis The Register.
Lokalne poszukiwania
Anna Meller
Coraz więcej osób korzystających z wyszukiwarek internetowych chce pozyskać jedynie „lokalne” informacje, związane z instytucjami, firmami czy sklepami działającymi w pobliżu miejsca zamieszkania użytkownika. Wygląda na to, że geolokalizacja wyników wyszukiwania to kolejny etap rozwoju internetowych mechanizmów wyszukiwania.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »