Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
transakcja
Temat: transakcja
Ceny Win XP wg. Amazon
Arkadiusz Piasek
Znane są już przybliżone ceny Windows XP. Tymczasem Microsoft nie podał jeszcze żadnych oficjalnych cenników.
eCard wprowadza mikropłatności
Agnieszka Madej
Spółka uruchomiła system pozwalający serwisom internetowym pobierać kilkugroszowe opłaty za dostęp do konkretnych zasobów czy oferowanych usług.
Zakończono w komisjach sejmowych prace nad dwoma ustawami związanymi z gospodarką elektroniczną
Adam Jadczak, Sławomir Kosieliński
Posłowie odrzucili rządowy projekt ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych. Przyjęli natomiast i odesłali do drugiego czytania w Sejmie projekt ustawy o prawie do informacji. Oznacza to, że zostanie ona zapewne przyjęta przez Sejm tej kadencji.
Dofinansowanie platformy Serio.pl
Agnieszka Madej
NFI Magna Polonia i inkubator e-Katalyst zainwestują 3,9 mln zł w dalszą działalność Serio.pl. Serwis ten jest platformą handlową dla małych i średnich przedsiębiorstw, służącą do kojarzenia kupujących ze sprzedającymi.
Gist zamierza oferować rozwiązania B2B
Agnieszka Madej
Jedna z czołowych firm logistycznych planuje na szerszą skalę zaistnieć na polskim rynku. Spółka kończy obecnie tworzenie internetowego systemu logistycznego dla sieci Pizza Hut i KFC. Gist rozważa także możliwość uruchomienia w Polsce centrum dystrybucyjnego do obsługi sprzedaży towarów przez Internet. Zdaniem zarządu spółki, odpowiednim partnerem firmy w uruchomieniu przedsięwzięcia B2C byłaby sieć supermarketów Tesco lub Geant.
Agora będzie klientem centrum autoryzacji transakcji eCard SA
Jarosław Ochab
Agora SA będzie korzystać z oferowanych przez eCard SA usług autoryzacji transakcji realizowanych za pomocą kart płatniczych w Internecie. eCard to druga oprócz PolCard SA firma zajmująca się autoryz...
Rynek e-commerce wart będzie 5 bln USD
Agnieszka Madej
IDC przewiduje, że globalne obroty w handlu elektronicznym w 2005 r. osiągną poziom 5 bln USD. Do tego czasu z Internetu będzie korzystać ponad miliard osób.
Tech Data chce współpracować z małymi i średnimi firmami
Rafał Jakubowski
Aby pozyskać większą ilość partnerów firma uprościła procedury handlowe, poszerzyła ofertę produktową oraz uruchomiła nowy system sprzedaży elektronicznej In Touch.
Nowa platforma B2B
Jarosław Ochab
Profundis i OS 3 podpisały umowę na realizację sieciowej platformy business-to-business, która ma dostarczać informacje wspomagające działalność podmiotów gospodarczych. W ramach serwisu będzie działać giełda inwestycji i produktów finansowych oraz sekcja informacyjna o zamówieniach i przetargach publicznych.
TP Internet uruchamia centrum certyfikacji
Jarosław Ochab
Centrum Signet oferować będzie rozwiązania uwierzytelniające i zabezpieczające przesyłanie danych przez sieć w oparciu o infrastrukturę klucza publicznego.
Lepsze prognozy dla e-handlu
Agnieszka Madej
Z analiz przeprowadzonych Shop.org i Boston Consulting Group wynika, że w 2001 r. obroty elektronicznego handlu detalicznego w Ameryce Północnej osiągną wartość 65 mld USD. Internetowi detaliści stopniowo zaczynają uzyskiwać rentowność.
Apple tworzy sieć salonów sprzedaży
Agnieszka Madej
Dotychczas firma dystrybuowała produkty za pośrednictwem innych detalistów oraz sklepów internetowych. Producent planuje stworzenie sieci 50 punktów sprzedaży w największych miastach USA. Analitycy są zdania, że stworzenie własnej sieci salonów może spowodować wzrost popytu na produkty firmy i zwiększy efektywność działań marketingowych producenta. Obecnie Apple posiada 3% udział w rynku PC.
Poprzednia
strona
1
...
15
16
17
18
19
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »