Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
system zarządzania
Temat: system zarządzania
Wspólne contact center oraz CRM - IBM i Genesys
Józef Muszyński
IBM i Genesys Telecommunications Laboratories, spółka będąca własnością Alcatela, ogłosiły sojusz, którego celem jest dostarczanie wspólnych rozwiązań typu contact center oraz CRM dla sektora telekomunikacyjnego oraz finansowego z możliwością rozszerzenia oferty na inne działy przemysłu.
Simple w JVC
Szymon Augustyniak
JVC Polska podjęła decyzję o zakupie i wdrożeniu oprogramowania klasy ERP firmy Simple.
CRM od matematyków
Juliusz Kornaszewski
Firma Robobat, znana do tej pory głównie z programów przeznaczonych dla inżynierów budownictwa, postanowiła wprowadzić na rynek oprogramowanie CRM dla małych przedsiębiorstw. Program powstał we współpracy z Biurem Matematyki Stosowanej w Krakowie.
Impuls do produkcji
Jarosław Ochab
BPSC SA zawarła umowę na wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie w Janowskiej Fabryce Maszyn, której głównym udziałowcem jest Fundusz Kapitałowy PKO SA.
System MAX w Elektromontaż Warszawa
Jarosław Ochab
ICL Poland wdroży rozwiązanie wspomagające zarządzanie w spółce Elektromontaż Warszawa. System MAX ma zapewnić firmie optymalizację procesu kontroli kosztów realizowanych kontraktów.
eCRM w BRE Bank
Józef Muszyński
Firma AMG.net zakończyła pierwszą fazę wdrożenia systemu eCRM, opartego na platformie ATG Dynamo Customer Management Suite, dla bankowości detalicznej BRE Banku.
ERP w modelu ASP
Józef Muszyński
Firma ComArch Internet Ventures wprowadza do swojej oferty system klasy ERP - CDN XL, działający w modelu ASP pod nazwą CDN eXL.
Nowość na rynku CRM
Daniel Cieślak
Firma Navo wprowadza na rynek Kontakt 2002 - system aktywnego wsparcia procesu obsługi klienta. Aplikacja łączy funkcje wspomagania obsługi klienta i sprzedaży, a także zarządzania dokumentami i przepływem pracy.
Ekspert CRM na Webie
Józef Muszyński
Firma doradcza Process4E uruchomiła serwis internetowy o tematyce CRM (Customer Relationship Management), dostępny nieodpłatnie pod adresem www.crmexpert.pl.
Linux w Renault
Szymon Augustyniak
7bulls.com opracowało dla Renault Truck Polska system wspomagający pracę przedsiębiorstwa. Rozwiązanie oparte jest na systemie Linux i relacyjnej bazie danych PostgreSQL.
Microsoft CRM
Józef Muszyński
Microsoft zamierza udostępnić w IV kw. br. pierwszą usługę .Net, o nazwie Microsoft Customer Relationship Management.
CRM w Comp SA
Józef Muszyński
Firma M2 NET wdrożyła system gromadzenia i zarządzania informacjami rynkowymi Market w firmie Comp SA.
Poprzednia
strona
1
...
16
17
18
19
20
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »