Nowość na rynku CRM

Firma Navo wprowadza na rynek Kontakt 2002 - system aktywnego wsparcia procesu obsługi klienta. Aplikacja łączy funkcje wspomagania obsługi klienta i sprzedaży, a także zarządzania dokumentami i przepływem pracy.

Firma Navo wprowadza na rynek Kontakt 2002 - system aktywnego wsparcia procesu obsługi klienta. Aplikacja łączy funkcje wspomagania obsługi klienta i sprzedaży, a także zarządzania dokumentami i przepływem pracy.

Navo Kontakt 2002 jest wyposażony w wiele kreatorów, umożliwiających w prosty sposób wykonanie najczęstszych czynności oraz tworzenie dowolnych raportów (program umożliwia też przeprowadzanie analiz oraz przygotowywanie statystyk danych zawartych w raportach). Oficjalna premiera Navo Kontakt 2002 jest zaplanowana na 18 marca 2002 r.

Zobacz również:

  • Microsoft prezentuje Viva Sales - inteligentny dodatek do CRM
  • Microsoft rozszerza program bug bounty
  • Powstało narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które może tworzyć muzykę

Więcej informacji:

NAVO sp. z o.o.

Tomasz Nowak

tel. (+71) 785 46 71

mailto:[email protected]

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200