Nowość na rynku CRM
- Daniel Cieślak,
- 13.03.2002, godz. 12:54
Firma Navo wprowadza na rynek Kontakt 2002 - system aktywnego wsparcia procesu obsługi klienta. Aplikacja łączy funkcje wspomagania obsługi klienta i sprzedaży, a także zarządzania dokumentami i przepływem pracy.
Firma Navo wprowadza na rynek Kontakt 2002 - system aktywnego wsparcia procesu obsługi klienta. Aplikacja łączy funkcje wspomagania obsługi klienta i sprzedaży, a także zarządzania dokumentami i przepływem pracy.
Navo Kontakt 2002 jest wyposażony w wiele kreatorów, umożliwiających w prosty sposób wykonanie najczęstszych czynności oraz tworzenie dowolnych raportów (program umożliwia też przeprowadzanie analiz oraz przygotowywanie statystyk danych zawartych w raportach). Oficjalna premiera Navo Kontakt 2002 jest zaplanowana na 18 marca 2002 r.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
Więcej informacji:
NAVO sp. z o.o.
Tomasz Nowak
tel. (+71) 785 46 71
mailto:[email protected]