eCRM w BRE Bank

Firma AMG.net zakończyła pierwszą fazę wdrożenia systemu eCRM, opartego na platformie ATG Dynamo Customer Management Suite, dla bankowości detalicznej BRE Banku.

Firma AMG.net zakończyła pierwszą fazę wdrożenia systemu eCRM, opartego na platformie ATG Dynamo Customer Management Suite, dla bankowości detalicznej BRE Banku.

eCRM umożliwia zarządzanie wiedzą o klientach, a także prowadzenie spersonalizowanych działań marketingowych oraz obsługę użytkowników portalu Multiport i klientów mBanku, Multibanku i IzzyBanku. Dwa lata temu BRE Bank rozpoczął obsługę klientów indywidualnych, tworząc w tym celu wirtualny mBank. W ciągu roku pozyskano ponad 160 tys. klientów, którzy zdeponowali na kontach ponad 1 mld złotych.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI

Platforma ATG Dynamo pozwala na zbieranie informacji o kliencie począwszy od jego pierwszego kontaktu z ofertą banku. Już w momencie obejrzenia przez użytkownika internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym serwisie, zakładany jest jego anonimowy profil w systemie eCRM, w którym zbierane są dalsze informacje o kolejnych jego kontaktach z reklamą, wizytach na stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika.

Na podstawie informacji zawartych w profilu klienta następuje personalizacja zawartości serwisów, zarówno wobec użytkowników anonimowych (Multibank), jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport).

Na potrzeby zarządzania treścią w serwisach internetowych BRE Banku firma AMG.net wdrożyła własny pakiet content management - DynaXML 2.0 J2EE Edition, zintegrowany z ATG Dynamo. Treść redagowana za pomocą DynaXML trafia do repozytorium treści ATG Dynamo, które zarządza jej publikacją.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200