Ekspert CRM na Webie

Firma doradcza Process4E uruchomiła serwis internetowy o tematyce CRM ($Customer Relationship Management$), dostępny nieodpłatnie pod adresem www.crmexpert.pl.

Firma doradcza Process4E uruchomiła serwis internetowy o tematyce CRM (Customer Relationship Management), dostępny nieodpłatnie pod adresem www.crmexpert.pl. Twórcy serwisu postawili sobie za cel szerzenie wiedzy na temat koncepcji zarządzania opartego na CRM oraz narzędzi wspomagających wdrażanie systemów.

Jednym z elementów serwisu jest baza oprogramowania CRM dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, dostępnych na rynku polskim. Ma być ona poszerzana o dane porównawcze oraz szczegóły dotyczące możliwości implementacji CRM, a także opisy wdrożeń CRM.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Ważna informacja dla użytkowników oprogramowania .NET 7

Na stronie crmexpert.pl można również uzyskać dostęp do raportów z badań polskiego rynku CRM oraz dane o organizowanych konferencjach, targach, warsztatach oraz szkoleniach poświęconych tematyce CRM / Call Center.

Dodatkowo serwis został rozbudowany o podstawowe informacje dotyczące narzędzi wspierających wdrożenie CRM, takich jak: Contact Centre czy baza dostawców rozwiązań typu Call Center.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200