Microsoft CRM

Microsoft zamierza udostępnić w IV kw. br. pierwszą usługę .Net, o nazwie Microsoft Customer Relationship Management.

Microsoft zamierza udostępnić w IV kw. br. pierwszą usługę .Net, o nazwie Microsoft Customer Relationship Management. Ma ona zapewniać jednorodny, zintegrowany ogląd: kontaktów z klientem, współpracując z oprogramowaniem desktopowym Office, i zaplecza biurowego zależnej od Microsoftu firmy Great Plains Software. Usługa będzie dostępna z Microsoft Outlook lub przeglądarki webowej.

Usługa ma być dostępna w wersji zarówno niezależnej, jak i zintegrowanej z produktami Great Plains - Dynamics, Solomon i eEnterprise. Pierwszym użytkownikiem produktu ma być w IV kw. br. firma North American.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Ta technika rozwiązuje problem ograniczonej wielkości okien kontekstowych obsługujących modele językowe LLM

Microsoft zamierza uaktywnić swoją obecność na rynku CRM dla średniego biznesu m.in. przez zawarcie porozumienia z firmą Siebel Systems.

Perspektywy Microsoftu na rynku dużych systemów CRM, oceniane są przez obserwatorów jako nikłe. Potentaci na tym rynku - SAP, Peoplesoft i Oracle - prawdopodobnie powiększą swoją przewagę w perspektywie najbliższych dwóch lat.

Microsoft oferuje już teraz pewną liczbę produktów CRM dla małego i średniego biznesu. Usługa subskrypcyjna bCentral obejmuje zarządzanie pocztą, spotkaniami i klientami. Natomiast oprogramowanie CRM z oddziału Great Plains obejmuje eEnterprise Field Service dla średniego biznesu, Solomon Field Service i Great Plains Siebel Front Office.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200