Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
system zarządzania
Temat: system zarządzania
Kto się boi call center?
Wanda Żółcińska
Około 65% spośród 200 badanych polskich firm z branży reklamowej, informatycznej i usług finansowych korzysta z usług call center i aż 86% wyraża zadowolenie z jakości świadczonych usług.
CDN XL w ASP
Jarosław Ochab
System CDN XL poszerzył ofertę stworzonej przez ComArch platformy Casper.
eCRM w BRE
Szymon Augustyniak
System wdrażany przez AMG.net będzie obsługiwał bankowość detaliczną w BRE - mBank, Izzybank, Multibank oraz użytkowników portalu Multiport.
QuickStart dla iBaan for CRM
Józef Muszyński
Firma Baan udostępniła usługę konsultacyjną QuickStart w ramach rozwiązania iBaan for CRM, pozwalającą na obniżenie kosztów przez szybkie wdrożenie aplikacji do zarządzania sprzedażą iBaan SalesPlus. Oferowany pakiet obejmuje oprogramowanie iBaan SalesPlus 4.2, instalację oraz szkolenie.
CRM Microsoftu dla uboższych
Agnieszka Madej
W czwartym kwartale tego roku Microsoft zadebiutuje na rynku rozwiązań CRM. Ambicją producenta nie jest jednak konkurowanie z gigantami tego segmentu. Produkt o nazwie Microsoft CRM przeznaczony będzie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
IBM i Avaya integrują narzędzia CRM
Józef Muszyński
IBM i Avaya mają współpracować przy integrowaniu technologii CRM Avaya z oprogramowaniem pośredniczącym i serwerami IBM.
Nowe przelewy w programch CDN
Juliusz Kornaszewski
Od początku roku 2002 Minister Finansów wprowadził specjalny formularz polecania przelewu, którym należy się posługiwać przy rozliczaniu podatków z Urzędem Skarbowym. Z myślą o osobach, które składają polecenia przelewu w formie papierowej, CDN rozszerzyło funkcjonalność swych programów o możliwość druku przelewów zgodnie z nowymi standardami.
Comp SA korzysta z systemu M2 CRM
Agnieszka Madej
Warszawska spółka M2 NET zakończyła wdrożenie autorskiego systemu do zarządzana kontaktami z klientami "Market" w Comp SA. Aplikacja zbudowana została z wykorzystaniem platformy Lotus Domino/Notes.
Nowy moduł dystrybucyjny on-line dla pakietu CDN Klasyka Plus
Agnieszka Madej
Firma Fargo, działająca w Gliwicach w Inkubatorze Przedsiębiorczości, zakończyła prace nad stworzeniem modułu dystrybucyjnego działającego w systemie on-line dla jednej z aplikacji (Firma++ C/S) wchodzącej w skład pakietu wspomagającego zarządzanie CDN Klasyka Plus.
Exact Globe w firmie Brita
Agnieszka Madej
Wdrożenie czterech modułów systemu potrwa zaledwie dwa tygodnie.
CDN OPT!MA 3.0 w supermarkecie
Agnieszka Madej
Z początkiem lutego system do zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw CDN OPT!MA 3.0 znalazł się w ofercie handlowej sieci sklepów Office Depot.
CDN OPT!MA 3.0 w ofercie Office Depot
Agnieszka Madej
Z początkiem lutego system do zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw firmy CDN poszerzył ofertę handlową sieci sklepów Office Depot.
Poprzednia
strona
1
...
17
18
19
20
21
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »