Comp SA korzysta z systemu M2 CRM

Warszawska spółka M2 NET zakończyła wdrożenie autorskiego systemu do zarządzana kontaktami z klientami "Market" w Comp SA. Aplikacja zbudowana została z wykorzystaniem platformy Lotus Domino/Notes.

Warszawska spółka M2 NET zakończyła wdrożenie autorskiego systemu do zarządzana kontaktami z klientami w Comp SA. Wdrożenie w Comp SA aplikacji o nazwie "Market" jest pierwszą dużą implementacją tego oprogramowania przeprowadzoną przez M2 NET. Wdrożenie systemu CRM w Comp SA trwało około 4 miesięcy.

Pełny system klasy CRM, firma M2 NET wdrożyła w ciągu 1 miesiąca, również w firmie Comtegra, specjalizującej się w systemach pamięci masowych.

Zobacz również:

System "Market" został wzbogacony o moduły wspierania procesu dostaw i planowania. Aplikacja w Comp SA będzie rozbudowywana o kolejne moduły w miarę pojawiających się potrzeb spółki. System do zarządzania kontaktami z klientami M2 NET zbudowany został z wykorzystaniem platformy Lotus Domino/Notes.

Umieszczenie większości informacji w bazie Lotus Domino, wykorzystując również możliwości Domino.Doc (np. bezpośredni zapis dokumentu Microsoft Word do bazy) obniża koszty pochłaniane przez sprzęt, pozwalając na rezygnację z serwerów plików. Taka architektura znacząco wpływa na ochronę informacji niejawnych, zabezpieczenie przed nielojalnymi pracownikami i łatwość wykonywania kopii bezpieczeństwa.

Podstawową działalnością firmy M2 NET jest tworzenie na zamówienie oprogramowania dla przedsiębiorstw, przygotowywanie oraz utrzymywanie aplikacji ekstranetowych, intranetowych i dużych serwisów WWW. Spółka jest partnerem firm Lotus Development, IBM, Xerox, oraz Cobra Technologies. W ofercie spółki znajdują się również produkty firm KEY Enterprise Solutions: POP3Fido, MailShield, eWebEditPro.