QuickStart dla iBaan for CRM

Firma Baan udostępniła usługę konsultacyjną QuickStart w ramach rozwiązania iBaan for CRM, pozwalającą na obniżenie kosztów przez szybkie wdrożenie aplikacji do zarządzania sprzedażą iBaan SalesPlus. Oferowany pakiet obejmuje oprogramowanie iBaan SalesPlus 4.2, instalację oraz szkolenie.

Firma Baan udostępniła usługę konsultacyjną QuickStart w ramach rozwiązania iBaan for CRM, pozwalającą na obniżenie kosztów przez szybkie wdrożenie aplikacji do zarządzania sprzedażą iBaan SalesPlus. Oferowany pakiet obejmuje oprogramowanie iBaan SalesPlus 4.2, instalację oraz szkolenie.

QuickStart wykorzystuje wieloletnie doświadczenie Baan w dziedzinie technologii CRM i jej integracji z systemami dziedziczonymi. iBaan SalesPlus 4.2 jest rozwiązaniem skalowalnym, wykorzystującym standardowy interfejs przeglądarki WWW. Może być użytkowane na platformach Unix i Windows, współpracuje też z różnymi bazami danych.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej

W skład pakietu iBaan for CRM wchodzą zarówno rozwiązania do obsługi klienta, jak i aplikacje wspomagające wewnętrzną obsługę firmy. Obejmuje on także przekrojowe narzędzia analityczne, ułatwiające zarządzanie podstawowymi procesami biznesowymi. iBaan for CRM jest częścią pakietu iBaan, składającego się z rozwiązań wykorzystujących techniki internetowe.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200