IBM i Avaya integrują narzędzia CRM
- Józef Muszyński,
- 26.02.2002, godz. 08:52
IBM i Avaya mają współpracować przy integrowaniu technologii CRM Avaya z oprogramowaniem pośredniczącym i serwerami IBM.
IBM i Avaya mają współpracować przy integrowaniu technologii CRM Avaya z oprogramowaniem pośredniczącym i serwerami IBM.
Porozumienie to jest kontynuacją zawartej we wrześniu ub.r. umowy partnerskiej pomiędzy Avaya i IBM Global Services, przewidującej konsultacje projektowe i usługi implementacyjne w kompletowaniu różnorodnych produktów Avaya. Jednym z rezultatów aliansu jest opracowanie wersji Avaya Unified Messenger kompatybilnej z Lotus Notes, przewidzianej do wydania pod koniec czerwca br.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
Firmy mają współpracować nad dostosowaniem zestawu aplikacji Avaya Interaction Center - przeznaczonych dla call center - do platformy Java 2 Enterprise Edition, optymalizując je pod kątem użycia na serwerach IBM eServer, bazach danych DB2 i WebSphere Application Server.