IBM i Avaya integrują narzędzia CRM

IBM i Avaya mają współpracować przy integrowaniu technologii CRM Avaya z oprogramowaniem pośredniczącym i serwerami IBM.

IBM i Avaya mają współpracować przy integrowaniu technologii CRM Avaya z oprogramowaniem pośredniczącym i serwerami IBM.

Porozumienie to jest kontynuacją zawartej we wrześniu ub.r. umowy partnerskiej pomiędzy Avaya i IBM Global Services, przewidującej konsultacje projektowe i usługi implementacyjne w kompletowaniu różnorodnych produktów Avaya. Jednym z rezultatów aliansu jest opracowanie wersji Avaya Unified Messenger kompatybilnej z Lotus Notes, przewidzianej do wydania pod koniec czerwca br.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI

Firmy mają współpracować nad dostosowaniem zestawu aplikacji Avaya Interaction Center - przeznaczonych dla call center - do platformy Java 2 Enterprise Edition, optymalizując je pod kątem użycia na serwerach IBM eServer, bazach danych DB2 i WebSphere Application Server.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200