eCRM w BRE

System wdrażany przez AMG.net będzie obsługiwał bankowość detaliczną w BRE - mBank, Izzybank, Multibank oraz użytkowników portalu Multiport.

System wdrażany w BRE Banku oparty jest na platformie ATG Dynamo Customer Management Suite. System zarządzania relacjami z klientem przeznaczony jest do obsługi użytkowników i klientów Multiportu oraz kont mBanku, Multibanku i IzzyBanku. Głównym wykonawcą wdrożenia jest AMG.net. eCRM ma pomóc w zarządzaniu kontaktami z klientami dla klientów indywidualnych BRE, w tym docelowo usług funduszu inwestycyjnego, domu maklerskiego i funduszu emerytalnego. W oparciu o platformę ATG Dynamo powstały wcześniej serwisy Multiport, Multibank i IzzyBank. Planowany nowy serwis mBanku będzie utworzony także w oparciu o rozwiązania ATG.

BRE decydowała się na rozwiązanie ATG ze względu na możliwość szerokiej personalizacji treści jakie oferuje ten system. Anonimowy profil użytkownika powstaje w systemie eCRM w momencie obejrzenia przez niego internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym serwisie. Zbierane są w nim następnie dalsze informacje o kolejnych kontaktach (z reklamą), wizytach na stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika. Na tej podstawie następuje personalizacja zawartości serwisów wobec użytkowników anonimowych (Multibank) jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport). Personalizacja może bazować na decyzjach użytkownika, tak jak w przypadku wyboru wskaźników finansowych lub ulubionych artykułów w Multiporcie, albo być sterowana przez system - prezentacja artykułów dopasowanych tematycznie do zidentyfikowanych uprzednio zainteresowań użytkownika.

Zobacz również:

BRE Bank stosuje także w ramach platformy ATG mechanizm scenariuszy biznesowych, które są zaaranżowaną według schematu serią interakcji z użytkownikiem serwisu. Scenariusze są stosowane do śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania bannerowymi kampaniami promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w formie spersonalizowanych kampanii e-mailowych.