Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
system zarządzania
Temat: system zarządzania
Salesforce otrzyma nowe algorytmy napędzane AI
Inteligentne oświetlenie Szczecina
Guliwer likwiduje szkody
Dorota Bogucka
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. wprowadziło system zarządzania likwidacją szkód Guidewire ClaimCenter®.
Informatyczne zarządzanie ratownictwem medycznym
Dorota Bogucka
Konsorcjum firm Pentegy i Globema podpisało umowę z Centrum Projektów Informatycznych na realizację ogólnokrajowego Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM).
SIMPLE na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim
Dorota Bogucka
Władze Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie wybrały firmę SIMPLE do budowy zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania uczelnią w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie potencjału adaptacyjnego UWM w Olsztynie”.
Microsoft: CRM po polsku
Andrzej Maciejewski
Hasło CRM zdobyło w Polsce popularność kilka lat temu, jednak wdrożenia aplikacji do zarządzanie relacjami z klientem przeprowadzały prawie wyłącznie duże firmy usługowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe. - Nadszedł czas na średnie firmy - powiedział Tomasz Bochenek podczas polskiej premiery pakietu Microsoft Business Solutions CRM.
Microsoft liczy na SMB
Andrzej Maciejewski
Koncern wprowadził na rynek Navision 4.0 - pierwszą od czasu przejęcia duńskiej spółki tak dużą aktualizację pakietu aplikacji do zarządzania zasobami małych i średnich firm. Na tym segmencie koncentrować będą koncentrować się działania Microsoftu na rynku ERP.
NextiraOne modernizuje call center PTC
Adam Urbanek
Do końca br. NextiraOne Polska wdroży u operatora telefonii komórkowej PTC aplikację CTI, stanowiącą pierwszą część modernizowanego u operatora systemu kontaktowego call center. W trakcie wdrażania zostaną dodatkowo zbudowane dwa ośrodki testowo-badawcze, umożliwiające PTC dalszy rozwój systemu call center oraz testowanie nowych aplikacji.
Prolongata numer 12
Andrzej Maciejewski
Akcjonariusze PeopleSoft do 22 października mają czas na decyzję czy zaakceptować propozycję Oracle o wartości 7,7 mld USD. Poprzedni termin upływał 8 października. Wyraźnie spadła liczba akcji złożonych w ofercie dla Oracle - wynosi teraz 11,7 mln, co stanowi 3,2 proc. wszystkich papierów PS. Dwa tygodnie temu ich liczba wynosiła 23,8 mln (6,5 proc.). Tymczasem okazuje się zarząd PeopleSoft...mięknie.
Apelacji nie będzie
Computerworld
Amerykański departament sprawiedliwości (DOJ) nie będzie składał apelacji od wrześniowego wyroku sądu, który pozwolił Oracle kontynuować przejęcie PeopleSoft.
Promise będzie sprzedawał OKAY CRM
Computerworld
Firma Clix Software utworzona niedawno przez spółkę Process4E chce w krótkim czasie zbudować ogólnopolski kanał sprzedaży swojego systemu CRM. Clix zawarła umowę dystrybucyjną z APN Primise.
SAP E-Mail Response Management System
Józef Muszyński
SAP udostępnił nowe rozwiązanie, które ma usprawniać obsługę zapytań przesyłanych pocztą elektroniczną w systemach CRM. ERMS (E-Mail Response Management System) ma umożliwiać wykorzystanie przychodzących zapytań w procesie sprzedaży.
1
2
3
4
5
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »