Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
media społecznościowe
Temat: media społecznościowe
Wall Street: akcje spółek internetowych pod ostrzałem
Computerworld/KB
Ostra rywalizacja między spółkami działającymi w branży mediów społecznościowych i e-commerce, w połączeniu z presją na wydatki, budzi zaniepokojenie wśród inwestorów.
Czego CMO oczekuje od CIO?
CIO Online
Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle.
Rola CIO przesądza o wynikach firmy
Danuta Sass
Aby organizacja osiągnęła sukces, CIO musi współtworzyć jej strategię, a podległy mu dział powinien wdrażać innowacyjne rozwiązania, inwestować w technologie cyfrowe i dbać o cyberbezpieczeństwo.
6 sposobów na ekspansję Twojej firmy w Social Media
Computerworld Online
Eksperci twierdzą, że absolutnie każda firma może czerpać korzyści z obecności w mediach społecznościowych, które stają się jednym z wielu narzędzi biznesowych. Jeśli Twojej firmy nie ma jeszcze na Facebooku czy Twitterze, wiedz, że właśnie tracisz wiele okazji i możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, zwiększenia udziałów w rynku albo pozyskania utalentowanych pracowników. Zainteresowanie social media ze względu na ich potencjał biznesowy rośnie. I choć dla niektórym działania w mediach społecznościowych przychodzą łatwiej niż innym, tak naprawdę są one narzędziem dla każdego.
Gartner: 64% firm zamierza inwestować w Big Data
Computerworld
Niemal 2/3 firm biorących udział w ankiecie przeprowadzonej przez firmę badawczą Gartner, zapytanych o plany inwestycyjne w zakresie Big Data, przyznało, że inwestuje lub zamierza zainwestować w tego typu projekty jeszcze w tym roku. Liderem badania, obejmującego 720 organizacji, okazały się firmy z sektora bankowego oraz mediów i komunikacji.
Firmy ignorują serwisy społecznościowe w komunikacji kryzysowej
Krzysztof Pielesiek
Zdaniem większości ekspertów, serwisy społecznościowe nie pozwalają reagować proaktywnie na wydarzenia. Ponad połowa z nich w ogóle nie korzysta z takich serwisów.
Budowanie lepszych relacji z CMO
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Działy sprzedaży i marketingu w coraz większym stopniu korzystają z nowoczesnych technologii, a CIO powinni zastanowić się, czy wkładają wystarczająco duży wysiłek w pielęgnowaniu swoich relacji z CMO.
PwC stworzyło aplikację na LinkedIn wykorzystującą grywalizację
Monika Tomkiewicz
Firma stworzyła aplikację "Know Them All", która pozwala użytkownikom serwisu LinkedIn sprawdzić jak dobrze znają sieć swoich kontaktów biznesowych. Aplikacja jest dostępna w języku angielskim i polskim i wykorzystuje elementy grywalizacji, która znalazła się na liście 10 najważniejszych trendów technologicznych dla biznesu w 2013 roku w raporcie PwC "Digital IQ Survey 2013".
Media społecznościowe wykorzystujemy do obserwacji i komentowania, a nie do kupowania
Monika Tomkiewicz
Tylko 10 proc. kupujących przez internet dotarło do określonego sklepu dzięki mediom społecznościowym. Platforma ta nie będzie zatem głównym motorem napędzającym sprzedaż on-line, mimo jej rosnącej popularności - to główny wniosek z raportu prezentującego 10 mitów sprzedaży wielokanałowej "Demystifying the online shopper" przygotowanego przez firmę doradczą PwC.
CIO wciąż postępują jak zwykli menedżerowie IT?
Wanda Żółcińska, IDG News Service
CIO koncentrują się na technologiach cyfrowych aby wprowadzić transformację biznesową, ale wciąż są uwikłani w codzienność zarządzania działaniami IT - wynika z raportu firmy Gartner.
Konsumenci wolą kupować w sklepie niż na Facebooku
Monika Tomkiewicz
Jak pokazuje badanie firmy hybris, producenta wielokanałowych systemów handlu elektronicznego, konsumenci wolą kupować bezpośrednio w sklepie, a nie za pośrednictwem serwisów społecznościowych.
Zarządy chcą wiedzieć więcej o IT
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Zarządy firm chcą znać odpowiedzi na coraz więcej pytań dotyczących mediów społecznościowych, nowych modeli biznesowych i zarządzania informacją. Top menedżerowie zamierzają w tym roku poświęcać IT więcej czasu, przyznają także, że do tej pory nie przyglądali się wystarczająco uważnie niektórym kluczowym obszarom - wynika z badania przeprowadzonego przez PricewaterhouseCoopers wśród niemal 900 przedstawicieli zarządów w korporacjach.
Poprzednia
strona
1
...
2
3
4
5
6
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »