Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
media społecznościowe
Temat: media społecznościowe
Coraz częściej korzystamy z Facebooka oglądając telewizję
Monika Tomkiewicz
Z badania firmy Ericsson wynika, że oglądaniu telewizji coraz częściej towarzyszy aktywność w mediach społecznościowych. Badanie pokazało też, że 67 procent widzów wykorzystuje do oglądania telewizji tablety, smartfony lub laptopy.
Personalna wizytówka menedżera
Danuta Sass
Wizerunek w mediach społecznościowych to przede wszystkim strategie narracyjne, to opowieść - uważa Eryk Mistewicz, autor książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają".
Jak poprawić BPM w świecie rządzonym przez media społecznościowe
Kim S. Nash
Urządzenia mobilne i media społecznościowe zapuszczają korzenie coraz głębiej w IT. Firmy dostrzegają wielkie możliwości w zmianach modelu pracy swoich ludzi i metod porozumiewania się z klientami. W idealnym scenariuszu, wykorzystanie technologii może posłużyć także do znalezienia nowych źródeł przychodów.
Firmy wykorzystują media społecznościowe głównie do promowania produktów i usług
Monika Tomkiewicz
Przedsiębiorstwa działające w Polsce dostrzegają rosnący potencjał mediów społecznościowych. Jednak, jak wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów Capgemini Polska i Harvard Business Review Polska, większość firm wykorzystuje media społecznościowe jedynie do promowania produktów i usług i działań wizerunkowych.
Google prezentuje okulary z Augmented Reality
Monika Tomkiewicz
Google pokazało dziś film, na którym prezentuje okulary, które łączą możliwości rozszerzonej rzeczywistości z różnymi usługami Google i sterowaniem głosowym. Dzięki temu okulary umożliwiają wykonywanie czynności, które normalnie wykonujemy na smartfonach, bez używania telefonów. Nad projektem pracuje sekretne laboratorium Google X.
"Mobiliusz" najlepszą kampanią internetową B2B
Monika Tomkiewicz
Kampania "Mobiliusz" zrealizowana przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło "Mobiliusza" w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm.
WEB do biznesu
Aneta Klepkowska
Według powszechnego przekonania o wciąż rosnącej potędze globalnej platformy do wymiany informacji, jeśli kogoś nie ma w Sieci - nie istnieje.
Świat realny nie nadąża za wirtualnym
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Firmy zwiększają swoją obecność w mediach społecznościowych i w kanałach mobilnych w tempie znacznie przekraczającym możliwości realnej obsługi i wsparcia klientów - wynika z raportu Constellation Group.
Alcatel-Lucent: komunikacja multimedialna i narzędzia biznesowe do serwisów społecznościowych
Stefan Kaczmarek
W pierwszych dniach kwietnia Alcatel-Lucent Enterprise rozpoczął w Barcelonie "Dynamic Tour" - globalny cykl spotkań dla klientów i partnerów. Wśród najważniejszych nowości zaprezentowano OpenTouch - platformę do komunikacji multimedialnej oraz narzędzia biznesowe wykorzystujące aktywność użytkowników w mediach społecznościowych.
10 trendów w branży zabezpieczeń w roku 2011
(aja)
Wiodącymi trendami w 2011 roku będą haktywizm i wojna cybernetyczna. Kłopoty sprawi także inżynieria społeczna i wykorzystywanie mediów społecznościowych do rozpowszechniania zaszyfrowanych i dynamicznych złośliwych kodów.
Piątkowy Przegląd Prasy
Monika Tomkiewicz
Play chce dodatkowych częstotliwości... Polski portal ShareTheMusic.com podbija amerykański rynek... Francja wprowadzi jednoprocentowy "Google-podatek"... Słowo "face" będzie zastrzeżone... Będzie łatwiej o dotacje na technologie... Technika specsłużb podsunie internautom reklamy...
Firmy nie potrafią się bronić przed portalami społecznościowymi
Monika Tomkiewicz
W ostatnim czasie znaczna część polskich firm znacznie zredukowała nakłady finansowe na bezpieczeństwo informacji i danych. Badanie "Globalny stan bezpieczeństwa informacji 2011" pokazało też, że wiele firm nie jest przygotowanych na ryzyka wynikające z użytkowania portali społecznościowych, blogów, portali wiki i innych aplikacji Web 2.0.
Poprzednia
strona
1
...
2
3
4
5
6
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »