"Mobiliusz" najlepszą kampanią internetową B2B

Kampania "Mobiliusz" zrealizowana przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło "Mobiliusza" w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm.

Celem nagrodzonego projektu była promocja w mediach społecznościowych narzędzi zawartych w pakiecie Adobe Creative Suite 5.5 wśród firm i specjalistów zainteresowanych tworzeniem rozwiązań na urządzenia mobilne działające pod kontrolą różnych systemów operacyjnych. Projekt kampanii opierał się na przygotowaniu treści edukacyjnych i ich promocji w mediach społecznościowych. Głównym elementem kampanii był wideo-kurs zawierający 12 odcinków o przenoszeniu rzeczywistej produkcji, specjalnie przygotowanej gry we Flash, na urządzenia mobilne z wykorzystaniem CS 5.5. Materiał był promowany w serwisach branżowych oraz na stronach dedykowanych technologiom mobilnym. W ramach kampanii, na najpopularniejszych blogach m.in. blog.mediafun.pl, antyweb.pl, ak74.pl, webfan.pl zorganizowano także konkursy promujące wideo-kursy.

Zobacz również:

  • Trendy w e-commerce 2024
  • Firma OpenAI rozpisała konkurs bug bounty
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200