Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zarządzanie firmą
Temat: zarządzanie firmą
Great Plains Siebel Front Office
NetWorld OnLine
System Great Plains Siebel Front Office wykorzystuje Internet do automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a także w pracy call center. Za jego pomocą przedsiębiorstwa mogą wprowadzać CRM.
CRM oferuje AMG.net
NetWorld OnLine
Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM.
CRM Analityczny
NetWorld OnLine
W ramach rozwijania systemów Business Intelligence firma Infovide ma zamiar oferować CRM Analityczny (CRMA), wdrażany metodą adaptacyjną.
Nowa wersja recentCRM 1.6
NetWorld OnLine
Firma Connect Distribution poinformowała o wprowadzeniu najnowszej wersji pakietu recentCRM 1.6.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej
InfoViDE wprowadziła do oferty system klasy CRM, który powstał w ramach oferowanego przez firmę programu doradczego Business Intelligence.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej
Oferowany przez spółkę program doradczy Business Intelligence uzupełnią nowe usługi wdrożeniowe z zakresu rozwiązań CRM.
DC SA dostarczy system CRM dla Crowley Data Poland
Agnieszka Madej
Na początku września br. firma Crowley Data Poland (CDP) zawarła umowę wdrożeniową z sopocka spółką DC SA Grupa Computer Plus. Przedmiotem umowy jest system do zarządzania kontaktami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) o nazwie GoldMine Front Office.
DC SA dostarczy system CRM dla Crowley Data Poland
Agnieszka Madej
We wrześniu podpisana została umowa, na mocy której gdyńska spółka DC wdroży system CRM GoldMine Front Office we wszystkich oddziałach Crowley Data Poland .
Elektrim Megadex wdrożył system Insoft CRM
Agnieszka Madej
Spółka realizująca projekty inżynieryjne w obrębie energetyki, ochrony środowiska i dostawy obiektów przemysłowych we wrześniu zakończy wdrożenie u siebie systemu do zarządzania relacjami z klientami - Insoft CRM.
Pakiet dla małych firm od CA
Agnieszka Madej
Computer Associates International (CA) wprowadza na rynek rozwiązanie e-biznesowe skierowane do małych firm, wspomagające zarządzanie posiadanym przez firmę sprzętem komputerowym.
OSO w HP
Szymon Augustyniak
Oracle Sales Online (OSO) - jeden z elementów Oracle CRM - został zainstalowany w centrali globalnej sieci Hewlett-Packard. Po zakończeniu wdrożenia system będzie wspomagał pracę sprzedawców HP na całym świecie przy wykorzystaniu centralnej aplikacji i jednej bazy danych.
Siebel zaprezentuje nowy pakiet eCRM
Jarosław Ochab
Siebel Systems w październiku zaprezentuje nową platformę CRM, nazwaną roboczo Siebel 2001.
Poprzednia
strona
1
...
22
23
24
25
26
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »