Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Strefa Wiedzy Lead Factory: Trendy marketingu B2B na 2015
Marcin Renduda
Zbliża się koniec roku. Warto dokonać rachunku sumienia i zadać sobie kilka pytań. Nie tylko tak osobiście, ale również biznesowo. Co nas czeka w marketingu B2B w 2015 roku, czy technologie mobilne będą wciąż wyzwaniem dla marketerów, co jeszcze będzie napędzało nasze działania?
FINALIŚCI CIO ROKU 2014
Szymon Augustyniak
Jury CIO Roku 2014 podało listę zaproszonych do finałowego etapu konkursu. Będziemy mieli przywilej gościć znakomite grono CIO. Za nimi "krew, pot i łzy", jakie zostawili na przestrzeni ostatniego roku lub dwóch robiąc najlepsze IT w Polsce. Przed nimi radość z udziału i zwyciężania w CIO Roku.
CIO Roku 2014 - zgłoszenia do 17 listopada
Szymon Augustyniak
O tydzień wydłużamy termin nadsyłania zgłoszeń do 12. edycji CIO Roku. Nieprzekraczalny termin to poniedziałek 17 listopada.
Ferratum na polskiej platformie
Dorota Bogucka
Fińska Grupa Ferratum kupiła system SALESmanago Marketing Automation krakowskiej spółki Benhauer.
Technologie jutra i gadżety przyszłości
Computerworld Online
Rewolucyjne okulary Google, Oculus Rift oraz sensory Estimote Beacons to tylko niektóre rozwiązania technologiczne, które zostaną zaprezentowane na targach Mobile-IT w Krakowie.
Czego CMO oczekuje od CIO?
CIO Online
Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle.
Wspólne zadania
Barbara Mejssner
Działy marketingu mają coraz nowocześniejsze narzędzia technologiczne, ale by efektywnie z nich korzystać, powinny współpracować z IT. Pojawia się też potrzeba zatrudniania w firmach nowych specjalistów – CMT – Chief Marketing Technologist.
Outbox wyłącznym dystrybutorem Salesforce Marketing Cloud w Polsce
Piotr Waszczuk
Na mocy zawartego kontraktu firma Outbox będzie jedynym podmiotem w Polsce odpowiedzialnym za sprzedaż oraz wdrożenie rozwiązania wspierającego obsługę firmowych kont w serwisach społecznościowych oraz prowadzenie za ich pośrednictwem działań marketingowych.
CMO zamiesza w budżecie IT?
IDG News Service, CIO Online
Temat współpracy CIO i CMO jest ostatnio gorący, a firma badawcza Gartner dolała oliwy do ognia przewidując, że do 2017 roku CMO będą wydawali więcej na IT niż CIO.
CIO wspierają CMO
IDG News Service, CIO Online
CIO walczą o sprostanie wymaganiom dostarczania danych dla CMO, którzy potrzebują szybkiego dostępu do wielu informacji.
Nowe priorytety na nowy rok
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Dostosowanie działań IT do celów biznesowych, rozwiązania mobilne, wyrobienie sobie silnej pozycji w organizacji - to priorytety CIO z całego świata na ten rok.
Konsumeryzacja to operacja marketingowa
Szymon Augustyniak
W trakcie listopadowego spotkania Klubu CIO dyskusja o Agendzie na nadchodzący rok poprzedziła zwieńczenie Agendy za 2012 rok. Ostatnim punktem ubiegłorocznego programu Klubu CIO była konsumeryzacja IT.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »