Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Czy sztuczna inteligencja zadomowi się w Twoim kanale informacyjnym?
IDG Communications przejmuje Selling Simplified
Computerworld
Technologia w służbie marketingu. Premierowy raport Grupy K2 dotyczący wykorzystania technologii w działaniach marketingowych branży e-commerce
Computerworld, 16.07.2021
E-commerce w Polsce ma za sobą bardzo ciekawy rok gwałtownych wahań i intensywnych zmian. Branża wprawdzie odnotowała wzrost, ale jej fundamenty wymagają wzmocnienia, praktycznie w każdym ogniwie łańcucha wartości. Tak wynika z raportu „Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021", przeprowadzonego przez IDG Poland na zlecenie Grupy K2.
Avaya ma nowego dyrektora do spraw marketingu
Janusz Chustecki, 30.01.2020
Firma Avaya Holdings Corp. poinformowała, że Simon Harrison został powołany na stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu (CMO; Chief Marketing Officer). Harrison przechodzi do Avaya ze znanej firmy analitycznej Gartner, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. badań i głównego analityka w dziedzinie rozwiązań do komunikacji zintegrowanej i call centers.
Semiotyk w zespole projektowym
Artur Sikorski, 20.08.2019
Innowacyjne produkty i usługi powstają ze względu na określone znaczenia, które marka chce komunikować. Dlatego do zespołów projektowych coraz częściej zatrudnia się semiotyków. Ich rolą jest zadbanie, by projektowane rozwiązania były czytelne dla ich odbiorców na gruncie ich doświadczeń kulturowych.
Wartości to fundament organizacji
Artur Sikorski, 18.01.2019
Wartości trzeba realizować, a nie tylko deklarować. Jeśli firma deklaruje nawet szlachetne wartości, ale ich nie realizuje, wcześniej czy później popada w kłopoty. Spójność wewnętrzna jest strategicznym zasobem każdej organizacji.
Niepodległość w kampaniach marketingowych
Artur Sikorski, 14.01.2019
Na stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości niektóre firmy przygotowały kampanie reklamowe odwołujące się do uczuć patriotycznych Polaków. Warto się przyjrzeć, w jaki sposób firmy nawiązały w komunikacji do idei Niepodległej, bo marketing współtworzy system znaczeń, które są istotne dla ludzi jako konsumentów i obywateli.
Zbuduj swoją ziemiankę, chłopie
Michał Bonarowski, 31.10.2018
Internet przyniósł prawie nieograniczoną wolność nie w wymianie i korzystaniu z informacji, bo to było i wcześniej, ale pozwolił użytkownikowi przełączać się między różnymi narzędziami, aplikacjami, platformami i usługami.
Marketing bez kultury jest ślepy
Artur Sikorski, 22.10.2018
W analizie trendów marketingowych niezbędne jest uwzględnianie szerszej, kulturowej perspektywy - mówi semiotyk Paulina Goch-Kenawy. Nawet nasze wyobrażenia o możliwościach i konsekwencjach wykorzystania w marketingu nowych technologii i idei – jak sztuczna inteligencja czy big data – wynikają z tego w jaki sposób rozumiemy samych siebie, żyjąc w określonej kulturze.
Firmy tworzą pakiety narzędzi MarTech
Barbara Mejssner, 15.04.2018
Ilość cyfrowych rozwiązań przeznaczonych dla marketingu stale rośnie, praktycznie nie ma już w tym obszarze działań, których całkowicie lub częściowo nie wspomagałaby technologia. Z ogromnej ilości narzędzi firmy mogą wybrać te najbardziej dostosowane do ich potrzeb.
Technologiczny niezbędnik digital marketera
Piotr Pietruszyński, 14.04.2018
Zwiększanie przychodów firmy wymaga przemyślanej strategii marketingowej oraz ciągłego monitorowania skuteczności komunikacji z grupą docelową. Z tego powodu przedsiębiorstwa zatrudniają specjalistów od cyfrowego marketingu oraz inwestują w zaawansowane narzędzia analityczne.
Rozwój cyfrowego marketingu
Barbara Mejssner, 04.04.2018
Branża marketingu i reklamy jest coraz bardziej zależna od technologii. Rynek tzw. MarTech rośnie w ogromną szybkością, a działy marketingu zaczynają wydawać na rozwiązania informatyczne więcej od działów IT.
1
2
3
4
5
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »