IDG Communications przejmuje Selling Simplified

To kolejna firma technologiczna przejęta w ostatnim czasie przez IDG, właściciela m.in. „Computerworld”. SSG jest globalną platformą MaaS. IDG Communications staje się największym dostawcą usług B2B Tech Leads na świecie.

IDG Communications przejmuje Selling Simplified

W ciągu ostatniego półtora roku IDG przejęło świetnie rokujące firmy technologiczne: Triblio, KickFire, LeadSift, a wczoraj Selling Simplified Group (SSG), wiodącą globalną platformę Marketing-as-a-Service (MaaS), która dostarcza produkty do generowania leadów, usługi danych i analizy. Oprogramowanie Selling Simplified do tworzenia baz danych i generowania popytu ma przyczynić się do ewolucji technologii i platformy danych firmy IDG.

„Nie mogło być lepszego momentu, aby powitać zespół SSG w IDGC. W 2022 roku zaczniemy mówić o tym, że wchodzimy w nowy cykl naszej działalności, który koncentruje się na zrównoważonym wzroście i ulepszaniu naszych produktów komercyjnych. Przejęcie SSG doskonale uzupełnia nasze aspiracje. Jest wiele powodów do zadowolenia z tej transakcji - jest to wyraźna inwestycja w nasze dane, martech, rozwiązania oparte na wynikach i pozyskanie kilku wspaniałych nowych współpracowników. Dzięki temu IDG jest również największym dostawcą na rynku B2B Tech Leads” –powiedział Kumaran Ramanathan, President IDG Communications.

Zobacz również:

Michael Whife, CEO Selling Simplified dodaje, “IDG było naturalnym partnerem dla naszego kolejnego etapu rozwoju na wielu frontach. Wierzymy, że połączenie tych dwóch firm sprawi, że staniemy się największym dostawcą leadów technologicznych B2B na świecie i zaoferujemy dynamiczne podejście do napędzania sukcesu naszych klientów”.

Założona w 2012 roku przez Michaela Whife’a (CEO) i Jaga Sidhu (COO), SSG jest zbudowana na silnym fundamencie danych i technologii. Firma ma siedzibę główną w Denver w stanie Kolorado i zatrudnia 285 pracowników w 12 krajach. SSG wyróżnia się w cyfrowym generowaniu leadów, syndykacji treści, automatyzacji marketingu B2B i zwiększaniu zaangażowania swoich klientów. Do obecnych klientów Selling Simplified należą niektóre z wiodących światowych marek i agencji B2B, w tym Juniper Networks, Mediacom, Marketo i Just Global.

Przejęcie Selling Simplified pozwala IDG na dodanie możliwości generowania leadów na poziomie kontaktów i kont, opartych na sztucznej inteligencji, do rozwijającego się pakietu technologii marketingowych opartych na intencjach.

„Segmentacja odbiorców według stanowisk i roli w procesie podejmowania decyzji o zakupie nie jest już wystarczająca do generowania leadów sprzedażowych. Kampanie marketingowe przynoszą lepsze efekty, jeśli można również wykorzystać wiedzę na temat aktualnego etapu ścieżki zakupowej potencjalnego klienta i aktywnie go zaangażować” - tłumaczy Kumaran Ramanathan, prezes IDG Communications. „Selling Simplified jest w stanie zapewnić właśnie to i podziela nasze zaangażowanie w budowanie głębokich relacji na rynkach międzynarodowych”.

Selling Simplified oferuje dwie różne możliwości rozwoju produktu w ramach IDG:

Pierwszą z nich jest globalny zbiór ponad 160 milionów rekordów B2B dotyczących intencji zakupowych w branży technologicznej, który może zostać dodany do istniejącej, zastrzeżonej publiczności IDG, tworząc największą na świecie adresowalną bazę danych decydentów i influencerów z branży technologicznej.

Drugą platformą jest platforma technologii marketingowej, która identyfikuje i ocenia sygnały intencji w oparciu o zaangażowanie w kampanię, wykorzystując uczenie maszynowe. System Demandcentr stale monitoruje kontekst behawioralny i buduje zrozumienie intencji zakupowych każdego kontaktu i konta w bazie danych. Połączone dane i technologia marketingowa identyfikują najbardziej wartościowe kontakty, które mogą zostać wykorzystane do sprzedaży lub dalszej pielęgnacji leadów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200