Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Rozwój cyfrowego marketingu
Barbara Mejssner
Branża marketingu i reklamy jest coraz bardziej zależna od technologii. Rynek tzw. MarTech rośnie w ogromną szybkością, a działy marketingu zaczynają wydawać na rozwiązania informatyczne więcej od działów IT.
Cyfrowy przekaz, czyli argumenty dla Digital Signage
Grzegorz Kubera
Kiedy warto zdecydować się na działania marketingowe wykorzystujące duże monitory i jakie rozwiązania wybrać? Opisujemy możliwości systemów i wskazujemy ich zastosowania.
Nowy poziom automatyzacji sprzedaży
Barbara Mejssner
Konieczność skrócenia cyklu sprzedaży i wzrostu efektywności sprzedawców powoduje, że ilość wdrożeń oprogramowania SFA zwiększa się rocznie o prawie dziesięć procent.
WIDEO to nie technologia - to sposób myślenia
(pw), CMO
Myśląc o wykorzystaniu materiałów wideo w firmie najczęściej przychodzą CI do głowy korporacyjne filmy lub wewnętrzne wideokonferencje. Ale czy to jedyne możliwości?
Jak zarobić na reklamach (ale naprawdę)?
Michał Bonarowski
Też należysz do tych, co narzekają na „wszechobecne reklamy”, „permanentną inwigilację” i „w obecnym świecie nie ma nic za darmo”? Przygotuj się na zmianę, która zrobi z Ciebie ze zrzędy akolitę nowego porządku reklamowego świata.
Ja, czyli własna marka osobista
Grzegorz Kubera
Wizerunek osobisty może zarówno zaszkodzić, jak i pomóc w karierze. Powinien przystawać do rzeczywistości i komunikować te same wartości, które ludzie odczują podczas bezpośredniego kontaktu z nami jako szefem czy pracownikiem. Jak popracować nad własną marką?
12 pytań do dostawców oprogramowania do automatyzacji marketingu
Computerworld/KB
W obliczu nieustannie rosnącej liczby narzędzi do automatyzacji procesów marketingowych dobór właściwego oprogramowania jest dziś wyzwaniem nawet dla organizacji dobrze zaznajomionych z technologiami. Oto 12 podstawowych pytań, które warto zadać dostawcom.
Comarch w Turkish Airlines
Dorota Bogucka
Linie lotnicze Turkish Airlines zastosują rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), w swoim programie lojalnościowym.
Salesforce inspirował innowacjami w sprzedaży i marketingu
(mm)
Na największym w Polsce branżowym spotkaniu Salesforce Cloud Tour zaprezentowano historie wdrożeń technologii Salesforce, dzięki której firmy poprawiają swoje kluczowe wskaźniki o kilkadziesiąt procent.
Microsoft pomaga zarządzać infrastrukturą
Dorota Bogucka
Polski oddział Grupy Mota-Engil skorzystał z rozwiązania Sales Productivity, które łączy w sobie aplikację biznesową Microsoft Dynamics CRM Online, pakiet aplikacji biurowych Office 365 oraz narzędzie analityczne Power BI.
Bezpieczeństwo 2015. Nowe sytuacje – relacja ze spotkania
Szymon Augustyniak, Łukasz Grabczyński
Podczas lutowego spotkania Klubu CIO poświęconego bezpieczeństwu byliśmy uczestnikami bardzo interesującej dyskusji, której najważniejszym wątkiem była strategia firm i instytucji wobec nowych zagrożeń.
CIO Roku 2014 oraz pokolenie Milenium na Klubie CIO
Szymon Augustyniak
W pierwszym tegorocznym spotkaniu Klubu CIO wzięło udział blisko 50 osób. Liczną publiczność zgromadziła zapowiedź wystąpienia Mirosława Forystka, CIO Roku 2014 z ING Banku Śląskiego oraz pierwszy temat Agendy CIO 2015: Pokolenie Milenium.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »