Ferratum na polskiej platformie

Fińska Grupa Ferratum kupiła system SALESmanago Marketing Automation krakowskiej spółki Benhauer.

System zostanie wdrożony we wszystkich spółkach na całym świecie, począwszy od Finlandii aż po Nową Zelandię i Australię. Grupa Ferratum oferuje mikropożyczki w kanale mobilnym i internecie. W Polsce Ferratum Bank sprzedaje swoje produkty przez serwis Ekspres Kasa.

SALESmanago Marketing identyfikuje osoby pojawiające się na stronie internetowej, monitoruje ich zachowanie i pozwala docierać do klienta ze spersonalizowaną komunikacją we wszystkich kanałach marketingowych, od e-maili marketingu przez dynamiczną treść na stronie www, remarketing oraz kanał sprzedaży bezpośredniej.

Zobacz również:

  • Technologia w służbie marketingu. Premierowy raport Grupy K2 dotyczący wykorzystania technologii w działaniach marketingowych branży e-commerce

„System SALESmanago budujemy od trzech lat z prostym zamysłem, żeby jako polska firma bez kompleksów konkurować na świecie z globalną konkurencją, pochodzącą głównie ze Stanów Zjednoczonych. Umowy z takimi graczami jak Ferratum Bank znacznie przyspieszają ekspansję międzynarodową” – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i szef Benhauer, wcześniej prezes portalu Interia.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200