Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Centrale telefoniczne IP PBX
Temat: Centrale telefoniczne IP PBX
Telefonia IP na granicy
Adam Urbanek
Telekomunikacja Polska razem z Cisco Systems i NextiraOne Polska rozpoczęły wdrażanie sieci telefonii IP, zastępującej dotychczasowy system analogowej łączności Straży Granicznej. Będzie to największe w Europie wdrożenie telefonii IP, a zarazem jedno z największych przedsięwzięć outsourcingowych sektora publicznego w Polsce.
Kontrolery sesji łączą systemy H.323 i SIP
Janusz Chustecki
Usługi VoIP oparte na telefonach SIP i centralach IP PBX standardu H.323 wymagają stosowania nowego rodzaju urządzeń, którym nadano nazwę kontrolerów sesji. Są one odpowiedzialne za obsługę połączeń między systemami VoIP opartymi na różnych standardach.
Alcatel zmodyfikował centrale OmniPCX
Janusz Chustecki
Alcatel wprowadza do swojej centrali IP PBX nowe funkcje, które pozwalają integrować telefony komórkowe z systemami telefonicznymi VoIP oraz udostępniają szereg dodatkowych usług.
3Com i Aspect zawarły umowę
Janusz Chustecki
3Com i Aspect Communications podpisały umowę o współpracy, która dotyczy wspólnego projektowania, sprzedaży i marketingu rozwiązań telefonii IP oraz systemów contact center dla przedsiębiorstw.
Serwery VoIP Microsoftu.
Michał Sewera
Analitycy postrzegają Microsoft jako firmę, która może odegrać istotną rolę na rynku usług konwergentnych. Nowa strategia firmy, ukierunkowana na konwergencję usług głosowych, transmisji danych oraz aplikacji typu chat może istotnie zmienić obecny kształt rynku urządzeń IP PBX.
Centrale IP PABX wypierają Centrex
Adam Urbanek
Coraz więcej firm przekonuje się, że zastosowanie centrali abonenckiej IP PABX z aplikacją IP Centrex do głosowej komunikacji z odległymi kontrahentami i filiami macierzystego przedsiębiorstwa za pomocą protokołu IP, obniża koszt połączeń - w porównaniu z tradycyjną usługą telekomunikacyjną Centrex.
Ponad milion linii VoIP
Michał Sewera
Jak podaje raport Dell'Oro Group's (1Q03 IP Telephony Report) liczba zainstalowanych w pierwszym kwartale br. korporacyjnych linii VoIP po raz pierwszy przekroczyła 1 mln (w skali światowej). W skali ogólnej daje to kwartalnie 26-proc. wzrost.
Jeden system dla IP PBX i centralek cyfrowych
Tomasz Janoś
Nortel Networks ujawnił plany wydania wspólnego systemu operacyjnego dla linii IP PBX Succession i starszych centralek cyfrowych Meridian 1. Succession Enterprise Software Release 3.0 jest spodziewane w październiku.
Telefonia IP 3Com dla korporacji
Tomasz Janoś
Strategia przyjęta przez 3Com zmierza do udostępnia rozwiązań telefonii IP poza sieci lokalne. To kolejny, po niedawnej umowie z chińskim Huawei Technologies, duży krok tego producenta (z powrotem) w stronę klienta korporacyjnego. Obecnie 3Com jest jednym z liderów rozwiązań telefonii IP, ale jego klienci to przede wszystkim firmy małe i średniej wielkości.
Powrót 3Com do przełączników high-end przez Chiny
Janusz Chustecki
Szefowie firmy 3Com podjęli starania, aby wrócić na rynek silnych przełączników obsługujących szkielety sieci LAN, z którego wycofali się trzy lata temu.
Alcatel rozwija platformę IP
Stefan Kaczmarek
Podczas tegorocznej firmowej konferencji Alcatel Forum w Paryżu, szef Alcatela Serge Tchuruk zapewniał, że fundamenty rynku IT pozostały nienaruszone mimo doświadczenia największej recesji w historii tej branży. Jednocześnie potwierdził dalsze zaangażowanie swojej firmy w oferowanie rozwiązań potrzebnych do budowy sieci konwergentnych.
Hybrydowe systemy abonenckie IP PBX Panasonica
Michał Sewera
Panasonic wprowadza na polski rynek systemy hybrydowe KX-TDA100/KX-TDA200 integrujące dotychczasowe klasyczne centrale PBX z funkcjonalnością sieci opartych na protokole IP oraz technologii VoIP.
Poprzednia
strona
1
2
3
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »