3Com i Aspect zawarły umowę

3Com i Aspect Communications podpisały umowę o współpracy, która dotyczy wspólnego projektowania, sprzedaży i marketingu rozwiązań telefonii IP oraz systemów contact center dla przedsiębiorstw.

Są to wszystko wysoce skalowalne i funkcjonalne systemy komunikacyjne, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą szybko zamieniać tradycyjne centrale telefoniczne na rozwiązania oparte na technologii VoIP lub integrować je z takimi rozwiązaniami oraz budować systemy contact center.

Firma Aspect Communications jest liderem rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej, które pomagają przedsiębiorstwom redukować koszty operacyjne, gromadzić informacje rynkowe i zwiększać swoje przychody. Produkty firmy Aspect obsługują codziennie ponad 3 miliony kontaktów pomiędzy sprzedawcami a klientami na całym świecie. Aspect dostarcza krytyczne platformy programowe, środowisko rozwojowe i aplikacje, które bez problemu integrują się z usługami VoIP, tradycyjną telefonią, pocztą elektroniczną, pocztą głosową, usługami Web i komunikacją bezprzewodową.

Firma ma główną siedzibę w San Jose (Kalifornia), biura na całym świecie oraz dużą sieć partnerską integratorów systemowych, niezależnych producentów oprogramowania i partnerów dystrybucyjnych. Więcej informacji można znaleźć na witrynie firmy Aspect www.aspect.com

Przyszłe produkty 3Com/Aspect będą konglomeratem rozwiązań Networked Telephony Solution (system VCX V7000 i system telefonii IP NBX 100 Communications System; jest to pierwszy komercyjnie dostępny system telefonii IP opracowany przez 3Com) z zestawem rozwiązań Aspect Uniphi firmy Aspect. Zestaw rozwiązań Aspect Uniphi i ich architektura integrują dostępne do tej pory niezależne rozwiązania w jeden bardziej wydajny i kompletny system.

Dzięki jednemu interfejsowi używanemu do budowania, zarządzania i implementowania aplikacji contact center, firmy mogą szybko odpowiadać na zmieniające się wyzwania biznesowe. Rozwiązanie to oferuje jednoczesne wsparcie dla krytycznych zastosowań biznesowych na bazie jednej platformy, a dzięki scentralizowanemu systemowi budowania raportów, każde przedsiębiorstwo otrzymuje bazę danych zawierającą informację o wszystkich aspektach swojej działalności.

"Architektura systemu Uniphi pozwala klientom na zachowanie istniejących inwestycji w centrale IP-PBX, w momencie implementacji krytycznych systemów contact center w firmie," mówi Charlie Rabie, wiceprezes firmy Aspect odpowiedzialny za technologię IP call center. I dodaje, "3Com jest naszym pierwszym partnerem w tym zakresie - ich technologia połączona z posiadaną wizją to dla Aspect doskonały wybór."

Partnerstwo z firmą 3Com ma na celu dostarczanie systemów contact center spełniających wymagania przedsiębiorstw i oferowanie szerokiego zakresu praktycznych, innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, które redukują całkowity koszt posiadania. Rozwiązanie to pozwala przedsiębiorstwom na wykorzystanie technologii IP do upraszczania i redukowania kosztów związanych z takimi działaniami jak sprzęganie w szerokim zakresie wiedzy pracowników i personelu z odległych lokalizacji w interakcje z klientami, producentami i partnerami firmy.

Rozwiązania 3Com/Aspect charakteryzują się niskim wskaźnikiem TCO (Total Cost of Ownership; ogólny koszt zakupu i utrzymania), bazuje na otwartych standardach i umożliwia łatwą i naturalną rozbudowę systemu.

3Com i Aspect zamierzają wprowadzić swoje pierwsze wspólne rozwiązanie na rynek jescze przed końcem pierwszego kwartału 2004 roku.