Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Wywiady
Wywiady
Mniej bezpieczni
Przemysław Gamdzyk
Z Simonem Perry, wiceprezesem Computer Associates ds. strategii bezpieczeństwa, gościem konferencji pt. ''Wolność czy bezpieczeństwo'', rozmawia Przemysław Gamdzyk.
Oszczędności w VoIP
NW, TJ
Wydzielona w 2000 r. z Enterprise Networks Group Lucenta firma Avaya ma wielkie udziały w rynku PBX. Jednak gwałtowny spadek wydatków na rozwiązania IT i umacnianie się Cisco na pozycji lidera telefonii IP postawiły w kłopotliwej sytuacji firmę, która od czasu powstania co roku odnotowywała straty. Z drugiej strony dawny dział Lucenta ewoluuje, stawiając bardziej na otwarte systemy i oprogramowanie niż duże sprzętowe przełączniki telekomunikacyjne TDM. W dodatku ostatni kwartał przyniósł zysk 10 mln USD (w analogicznym kwartale 2003 r. - strata 101 mln USD), a firma stała się liderem konwergentnych central PBX w czwartym kwartale 2003 r. (dane analityków z Infotech). O wprowadzaniu korporacyjnej telefonii IP z DONEM PETERSONEM, prezesem i dyrektorem generalnym firmy, rozmawiają dziennikarze amerykańskiego oddziału IDG.
Sieciowe roszady
Tomasz Grabowski
Rozmowa z Dariuszem Knapem, wykładowcą na Politechnice Szczecińskiej, specjalistą ds. sieci w Akademickim Centrum Informatyki w Szczecinie.
Rosną apetyty na polski e-rynek
Anna Meller
W ciągu najbliższych dwóch lat zachodnie firmy zaczną reklamować się w polskim Internecie, a majowa akcesja Polski do UE może przynieść wiele korzyści – mówi w wywiadzie dla Internet Standard Danny Meadows-Klue, szef europejskiego i brytyjskiego oddziału Interactive Advertising Bureau, organizacji strzegącej praw e-rynku. Przedstawiciel IAB zaznacza, że w ciągu najbliższych lat znacząco wzrosną wydatki na reklamę w Internecie, kosztem wydatków na promocję w radiu, a nawet prasie.
We are not coming with empty hands
Przemysław Gamdzyk
Wacław Iszkowski, Ph.D., President of the Polish Chamber of Information Technology and Telecommunications interviewed by Przemysław Gamdzyk
Tożsamość Europejczyka
Andrzej Gontarz, Sławomir Kosieliński
Z profesorem Krzysztofem Pomianem (Krajowy Ośrodek Badań Naukowych CNRS w Paryżu, Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu), dyrektorem naukowym Muzeum Europy w Brukseli, rozmawiają Andrzej Gontarz i Sławomir Kosieliński.
Nauka i biznes, czyli o sztuce synergii
Andrzej Gontarz
Z profesorem Markiem Niezgódką, dyrektorem Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego (ICM), rozmawia Andrzej Gontarz.
O2.pl: jesteśmy czwartym portalem w Polsce
Anna Meller
O2.pl, początkowo funkcjonujące pod nazwą go2.pl, pojawiło się na internetowej scenie w 1999 roku, debiutując jako dostawca kont pocztowych. Teraz założyciele portalu wskazują, że uplasowali się na czwartym miejscu w rankingu polskich przedsięwzięć internetowych. O tym, jak powstało i w jaki sposób będzie się rozwijać o2.pl opowiadają w wywiadzie dla Internet Standard dwaj założyciele przedsięwzięcia: Michał Brański i Jacek Świderski.
Wybór należy do ciebie
Andrzej Gontarz
Z Markiem Nahotko, z Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, rozmawia Andrzej Gontarz.
Jesteśmy firmą finansową, a nie inżynierską
Iwona D. Bartczak
Z Wallacem Sadowskim, CFO w Thomson multimedia Polska sp. z o.o., szefem Europejskiego Centrum Finansowego, rozmawia Iwona D. Bartczak
Szef komfortowo poinformowany
Katarzyna Osowska
Z Adamem Kopińskim, konsultantem w Dziale Rozwiązań Biznesowych Oracle Polska, rozmawia Katarzyna Osowska
Przewaga konkurencyjna? To, za co płacą klienci
Iwona D. Bartczak
Z Haliną Brdulak, profesorem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, rozmawia Iwona D. Bartczak
Nie tylko serwis
Rafał Jakubowski
Z Andrzejem Woźniakowskim, prezesem zarządu Computer Service Support, rozmawia Rafał Jakubowski.
Stałość człowiecza
Andrzej Gontarz
Z profesorem Kazimierzem Frieske, kierownikiem Zakładu Problemów Społecznych i Planowania Społecznego w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, rozmawia Andrzej Gontarz.
Czeka nas dużo pracy
Andrzej Gontarz
Z Włodzimierzem Marcińskim, I radcą w Przedstawicielstwie RP przy Unii Europejskiej w Brukseli, rozmawia Andrzej Gontarz.
Jak badać polski Internet?
Anna Meller
Wciąż nierozstrzygnięta jest sprawa publikacji wyników badania PBI, bo zaangażowane strony: firma badawcza Gemius i członkowie Polskiego Badania Internetu nie mogą dojść do porozumienia w kwestii sposobu publikacji pomiaru. Tymczasem Gemius uruchomił nowe badanie gemiusAudience, które będzie pokazywało nie tylko oglądalność witryn, ale również profil społeczno-demograficzny użytkowników. O tym, jak bada się Internet i jakie problemy na tym polu napotyka firma badawcza, opowiada Marcin Pery, wiceprezes zarządu Gemius S.A.
Poprzednia
strona
1
...
73
74
75
76
77
...
101
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »