Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zarządzanie firmą
Temat: zarządzanie firmą
Call Center Siemensa w energetyce
Adam Urbanek
Dział ICN Siemensa dostarczył i wdrożył system obsługujący Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe dla Zakładu Energetycznego Płock SA. System został zaprojektowany z zastosowaniem rozwiązania Siemensa HiPath ProCenter.
Libella wdraża pakiet mySAP
Agnieszka Madej
Firma Libella, działająca na rynku chemii gospodarczej, spożywczym, mechanicznym, elektronicznym i wyposażenia wnętrz, zakupiła oprogramowanie mySAP. Warszawska spółka zdecydowała się na zakup licencj...
Sanitarny Simple V
Agnieszka Madej
Simple SA wdrożył w spółce TOI TOI Systemy Sanitarne system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem Simple V. Dostawca rozwiązań sanitarnych korzystać będzie z trzech modułów systemu: Obrót Towarow...
Infovide wybiera ERP dla NAVO
Agnieszka Madej
Spółka doradczo-konsultingowa Infovide przeprowadza dla spółki NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna analizę, która pomoże jej w wyborze systemu klasy ERP. Firma NAVO działa w branży handlowej na rynku prod...
Optimus będzie klientem platformy Xtrade
Agnieszka Madej
Optimus Technologie SA zakończył pierwszy etap wdrożenia systemu BuySite firmy CommerceOne. Aplikacja ta pozwoli zarządzać procesem zaopatrzenia i tworzenia zamówień na platformie handlu elektroniczne...
SAP HR w ubezpieczeniach
Agnieszka Madej
Spółki wchodzące w skład Grupy Zurich Polska rozpoczęły korzystanie z systemu do zarządzania kadrami SAP Human Resources. Dzięki temu oprogramowaniu 300 pracowników towarzystw ubezpieczeniowych i emer...
Zaostrza się konkurencja na rynku call center
Agnieszka Madej
Zarząd firmy Systemy Komputerowe - Główka SA - poinformował o wydzieleniu ze struktury, spółki zależnej Recitel. Nowy podmiot skupi się na działalności firmy w zakresie rozwiązań call center.
Usługi internetowe ze znakiem jakości
Wiesław Pawłowicz
Internet Partners opracowała i wdrożyła system umożliwiający zawieranie z odbiorcami usług tej firmy umów typu SLA (Service Level Agreement). Umowa SLA precyzuje gwarantowany poziom dostępności do sieci i przewiduje określone konsekwencje finansowe, jeśli nie zostanie on zapewniony.
Simple CRM i GroupWise 6 z ISO 9001
Józef Muszyński
Novell Polska poinformowała o zakończeniu testów oceniających współpracę oprogramowania Simple CRM firmy Simple z systemem zarządzania informacją GroupWise 6.
Wspomaganie decyzji od Geac Polska
Agnieszka Madej
Na zakup i wdrożenie Active Reporter, oprogramowania klasy MIS (Management Information System) wpomagającego podejmowanie decyzji, firmy Geac Polska, zdecydowały się ostatnio dwie firmy. W grudniu ub....
XOR Connect 1.0 dla średnich firm
Józef Muszyński
W styczniu 2002 firma XOR Polska wprowadza nowy system wspomagający zarządzanie średnim przedsiębiorstwem.
CDN XL w wersji 2.1
Agnieszka Madej
CDN SA przygotowała nową wersję zintegrowanego systemu do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - CDN XL 2.1. System wzbogacono o nowy moduł o nazwie Serwis oraz rozbudowano dodany w poprzedniej w...
Poprzednia
strona
1
...
19
20
21
22
23
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »