Zaostrza się konkurencja na rynku call center

Zarząd firmy Systemy Komputerowe - Główka SA - poinformował o wydzieleniu ze struktury, spółki zależnej Recitel. Nowy podmiot skupi się na działalności firmy w zakresie rozwiązań call center.

Zarząd firmy Systemy Komputerowe - Główka SA - poinformował o wydzieleniu ze struktury, spółki zależnej Recitel. Nowy podmiot skupi się na działalności firmy w zakresie rozwiązań call center.

Recitel sp. z o.o. wdraża systemy wspomagające obsługę klientów w działach sprzedaży, marketingu czy windykacji. Spółka wdraża także rozwiązania pozwalające na budowę intra/internetowych centrów wiedzy i oferuje ogólne usługi integracji systemów internetowych.

Zobacz również:

  • Uwaga na dziurawy program 7-Zip!

Na ofertę firmy składają się także rozwiązania zewnętrznych centrów kontaktowych. Recitel pozyskuje od zleceniodawcy wszelkie niezbędne dane, po czym przejmuje zadania zdalnej obsługi klientów danej firmy w zakresie informacji o produktach, cenach, usługach serwisowych, prowadzenia akcji promocyjnych itp. Obsługa realizowana jest przy wykorzystaniu personelu i infrastruktury Recitela. Centrum zapewnia kilka kanałów komunikacji: telefon, faks, poczta elektroniczna, WWW.

Recitel opiera wdrażane rozwiązania na sprzęcie Cisco, Alacatela, lub Lucenta i wykorzystuje oprogramowanie Wind Telecom.