Zaostrza się konkurencja na rynku call center

Zarząd firmy Systemy Komputerowe - Główka SA - poinformował o wydzieleniu ze struktury, spółki zależnej Recitel. Nowy podmiot skupi się na działalności firmy w zakresie rozwiązań call center.

Zarząd firmy Systemy Komputerowe - Główka SA - poinformował o wydzieleniu ze struktury, spółki zależnej Recitel. Nowy podmiot skupi się na działalności firmy w zakresie rozwiązań call center.

Recitel sp. z o.o. wdraża systemy wspomagające obsługę klientów w działach sprzedaży, marketingu czy windykacji. Spółka wdraża także rozwiązania pozwalające na budowę intra/internetowych centrów wiedzy i oferuje ogólne usługi integracji systemów internetowych.

Na ofertę firmy składają się także rozwiązania zewnętrznych centrów kontaktowych. Recitel pozyskuje od zleceniodawcy wszelkie niezbędne dane, po czym przejmuje zadania zdalnej obsługi klientów danej firmy w zakresie informacji o produktach, cenach, usługach serwisowych, prowadzenia akcji promocyjnych itp. Obsługa realizowana jest przy wykorzystaniu personelu i infrastruktury Recitela. Centrum zapewnia kilka kanałów komunikacji: telefon, faks, poczta elektroniczna, WWW.

Recitel opiera wdrażane rozwiązania na sprzęcie Cisco, Alacatela, lub Lucenta i wykorzystuje oprogramowanie Wind Telecom.