Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
ITIL
Temat: ITIL
Krótka lista najbardziej niedocenianych technologii w IT
Materiał promocyjny
Rozwijaj się z Sii – nowe szkolenia to nowe możliwości!
Jak zapewnić wysoką jakość oprogramowania i usług
Wiesław Pawłowicz
Praktyczne przykłady metod i organizacji struktury pozwalającej zapewnić wysoką jakość systemów IT, a także analiza przyczyn porażek we wdrażaniu nowego oprogramowania to tematyka VI Forum Jakości Systemów IT.
HelpDesk czy ServiceDesk?
Kamil Folga
Sprawne działanie usług IT jest podstawą funkcjonowania każdej organizacji. W przypadku, gdy realizowane są proste usługi dotyczące rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników, mówimy o mechanizmach HelpDesk. Gdy natomiast rozważamy szerszy zakres usług, wykraczający ponad techniczne zagadnienia, dodatkowo zawierający metodologię zarządzania usługami IT, mówimy o funkcjonalności ServiceDesk.
Pierwszy Polak w zarządzie stowarzyszenia itSMF International
Monika Tomkiewicz
Bartosz Górczyński, założyciel polskiego oddziału itSMF i jego wieloletni prezes, dołączył do zarządu itSMF International. Objął stanowisko Publications Director i będzie koordynował prace narodowych oddziałów stowarzyszenia w zakresie publikacji związanych z biblioteką ITIL.
ITIL pozwala podnieść wydajność biznesową o ponad 80%
Monika Tomkiewicz
Jak pokazuje raport IT Governance Institute oraz Stowarzyszenia ds. Audytu i Kontroli Systemów Informatycznych (ISACA) wśród rosnącego zainteresowania metodykami i odpowiednimi certyfikatami, największą popularnością cieszy się ITIL, który pozwala podnieść wydajność biznesową organizacji o ponad 80%.
Odświeżona wersja zbioru najlepszych praktyk - ITIL 2011 Edition
Monika Tomkiewicz
29 lipca odbyła się premiera odświeżonej wersji publikacji ITIL 2007. Nowe wydanie jest pierwszą tak dużą zmianą od 2007 roku i uwzględnia gromadzone przez kilka lat uwagi, błędy i nieścisłości dotyczące zbioru najlepszych praktyk zarządzania informatyką. W aktualizacji ITIL znalazły się też odniesienia do popularnego ostatnio tematu cloud computingu.
W bankach potrzeba większej współpracy IT z biznesem
Monika Tomkiewicz
Ponad 20 proc. banków nie posiada strategii biznesowej, która mogłaby służyć jako podstawa do tworzenia strategii IT, a zaledwie 15 proc. badanych banków może dziś pochwalić się wykorzystaniem narzędzi umożliwiających kontrolę i nadzór realizacji celów strategicznych.
MON chce wydać 2,5 mld zł na IT i telekomunikację
Sławomir Kosieliński
Strategia Informatyzacji Resortu Obrony Narodowej na lata 2008-2012 r. to nowy sposób myślenia o wykorzystaniu technik informacyjnych i komunikacyjnych w wojsku. Funkcjonujące obecnie w Wojsku Polskim systemy informatyczne wymagają modernizacji (ok. 60%) lub wycofania (ok. 40%).
ITIL zbiera dobre oceny
Szymon Augustyniak
Badania przeprowadzone przez Market Clarity na zlecenie BMC Software dowodzi rosnącej popularności ITIL w Europie, co można wiązać z wysoką oceną korzyści z wdrożeń metodologii.
CA: narzędzia do automatyzacji procesów ITIL
Józef Muszyński
CA zapowiedziała nowe oprogramowanie, usługi oraz szkolenia, które mają pomóc w implementacji dobrych praktyk w zarządzaniu systemami IT w ramach procedur ITIL (Information Technology Infrastructure Library).
Przygotowania do zarządzania aplikacjami rozproszonymi
Józef Muszyński
Na rynku można zaobserwować wyraźnie przygotowania do wprowadzenia produktów zarządzania nowej generacji, które pozwolą przekształcić takie koncepcje, jak ITIL (IT Infrastructure Library) czy SOA (Service Oriented Architecture), w praktyczne rozwiązania funkcjonujące w przedsiębiorstwie.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »