Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Strefy tematyczne
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
cyfrowa
Temat: cyfrowa
Niebezpieczne IP PBX
Janusz Chustecki, 27.01.2004
Cisco ostrzega o istnieniu nieszczelności w jego oprogramowaniu obsługującym aplikacje IP PBX instalowane na niektórych urządzeniach IBM, która zagraża bezpieczeństwu.
Callback oszczędza czas i koszty
Adam Urbanek, 21.01.2004
Należąca do Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories podała, że nie maleje zainteresowanie oferowaną przez firmę usługą Genesys Voice Callback, instalowaną w telecentrach usługowych Call Center.
Dwa razy więcej IP PBX
Paweł Szczepaniak, 04.12.2003
Dostawy korporacyjnych central IP PBX wyniosły 1, 53 miliona linii w ciągu trzeciego kwartału, co oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Telefonia IP na granicy
Adam Urbanek, 22.10.2003
Telekomunikacja Polska razem z Cisco Systems i NextiraOne Polska rozpoczęły wdrażanie sieci telefonii IP, zastępującej dotychczasowy system analogowej łączności Straży Granicznej. Będzie to największe w Europie wdrożenie telefonii IP, a zarazem jedno z największych przedsięwzięć outsourcingowych sektora publicznego w Polsce.
Kontrolery sesji łączą systemy H.323 i SIP
Janusz Chustecki, 17.10.2003
Usługi VoIP oparte na telefonach SIP i centralach IP PBX standardu H.323 wymagają stosowania nowego rodzaju urządzeń, którym nadano nazwę kontrolerów sesji. Są one odpowiedzialne za obsługę połączeń między systemami VoIP opartymi na różnych standardach.
Alcatel zmodyfikował centrale OmniPCX
Janusz Chustecki, 14.10.2003
Alcatel wprowadza do swojej centrali IP PBX nowe funkcje, które pozwalają integrować telefony komórkowe z systemami telefonicznymi VoIP oraz udostępniają szereg dodatkowych usług.
Ekspresowe VoIP
Paweł Szczepaniak, 07.10.2003
Rozwiązania VoIP dotychczas zbyt kosztowne dla małych i średnich firm mogą stać się znacznie popularniejsze w tym segmencie dzięki nowym produktom Cisco - CallManager Express oraz Unity Express.
3Com i Aspect zawarły umowę
Janusz Chustecki, 25.09.2003
3Com i Aspect Communications podpisały umowę o współpracy, która dotyczy wspólnego projektowania, sprzedaży i marketingu rozwiązań telefonii IP oraz systemów contact center dla przedsiębiorstw.
Serwery VoIP Microsoftu.
Michał Sewera, 04.09.2003
Analitycy postrzegają Microsoft jako firmę, która może odegrać istotną rolę na rynku usług konwergentnych. Nowa strategia firmy, ukierunkowana na konwergencję usług głosowych, transmisji danych oraz aplikacji typu chat może istotnie zmienić obecny kształt rynku urządzeń IP PBX.
Centrale IP PABX wypierają Centrex
Adam Urbanek, 11.08.2003
Coraz więcej firm przekonuje się, że zastosowanie centrali abonenckiej IP PABX z aplikacją IP Centrex do głosowej komunikacji z odległymi kontrahentami i filiami macierzystego przedsiębiorstwa za pomocą protokołu IP, obniża koszt połączeń - w porównaniu z tradycyjną usługą telekomunikacyjną Centrex.
Ponad milion linii VoIP
Michał Sewera, 21.07.2003
Jak podaje raport Dell'Oro Group's (1Q03 IP Telephony Report) liczba zainstalowanych w pierwszym kwartale br. korporacyjnych linii VoIP po raz pierwszy przekroczyła 1 mln (w skali światowej). W skali ogólnej daje to kwartalnie 26-proc. wzrost.
Jeden system dla IP PBX i centralek cyfrowych
Tomasz Janoś, 17.06.2003
Nortel Networks ujawnił plany wydania wspólnego systemu operacyjnego dla linii IP PBX Succession i starszych centralek cyfrowych Meridian 1. Succession Enterprise Software Release 3.0 jest spodziewane w październiku.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »