Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Strefy tematyczne
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
cyfrowa
Temat: cyfrowa
Centrale PABX z Polixela dla TP
Adam Urbanek, 29.06.2004
Polixel uzgodnił z Telekomunikacją Polską dostawę i instalację central abonenckich PABX Coral (VoIP) firmy Tadiran Telecom Business Systems. Polixel będzie również świadczył usługi obejmujące utrzymanie, pomoc techniczną i handlową oraz obsługę serwisową i szkolenie pracowników.
Multimedialna platforma IMS Lucenta
Adam Urbanek, 14.06.2004
Lucent Technologies zakończył prace nad multimedialną platformą transmisji pakietowej Accelerate IMS przeznaczoną dla operatorów oferujących bezprzewodowe usługi w sieciach komórkowych. Platforma umożliwia abonentom mobilnym realizację usług głosowych VoIP oraz innych usług opartych na protokole IP.
Wzrost sprzedaży IP PBX
Janusz Chustecki, 31.05.2004
ak donosi Infonetics Research, w pierwszym kwartale 2004 roku odnotowano wzrost sprzedaży central telefonicznych IP PBX o 10%.
IP PBX Cisco wspólnie z IBM
Adam Urbanek, 19.05.2004
Ogłoszona przez Cisco Systems oraz IBM inicjatywa integrowania systemów transmisji głosu, obrazu i danych ma pomóc organizacjom, firmom i operatorami w tworzeniu nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych klasy IP PABX współpracujących z rozwiązaniami sieciowymi Cisco Systems i serwerami IBM.
Super centrala IP PBX
Janusz Chustecki, 04.05.2004
Siemens AG wprowadza do swojej oferty wysoko wydajną, bardzo dużą centralę telefoniczną IP PBX, która może obsługiwać nawet do 100 tysięcy telefonów IP.
AirFlow zmienia strategię
Janusz Chustecki, 21.04.2004
Zamiast budować swoje własne przełączniki WLAN, AirFlow Networks zamierza sprzedawać licencję na opracowane przez siebie oprogramowanie i dostarczać je, razem z układami scalonymi produkowany mi przez inne firmy, dostawcom rozwiązań WLAN.
Protokół SIP w natarciu
Janusz Chustecki, 08.03.2004
Na corocznej konferencji VoiceCon (w tym roku w Madrycie, 1-4 marzec) producenci zaprezentowali rozwiązania telefonii internetowej wspierające protokół Session Initiation Protocol, dzięki któremu aplikacje VoIP pracują szybciej i efektywniej.
Lucent w Tyczynie
Adam Urbanek, 05.03.2004
Firmy Lucent Technologies i Sprint rozbudują sieć u niezależnego lokalnego operatora telekomunikacyjnego, Okręgowej Spółdzielni Telefonicznej Tyczyn.
Genesys modernizuje contact centers
Paweł Szczepaniak, 24.02.2004
Genesys, spółka należąca do firmy Alcatel, poszerza gamę produktów IP, wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center. Ogłoszono również wsparcie narzędzi firmy dla Cisco CallManager.
Orinoco daje głos
Paweł Szczepaniak, 23.02.2004
W rok po ogłoszeniu współpracy z firmami Avaya i Motorola zmierzającego do zbudowania głosowego, bezprzewodowego sytemu LAN/WAN, Proxim przedstawił kilka szczegółów dotyczących nowego bezprzewodowego przełącznika Orinoco.
Genesys rozszerza contact center IP
Adam Urbanek, 16.02.2004
Genesys Telecommunications Laboratories zaproponowała modernizację systemów contact centers przez zastosowanie strategii otwartej platformy ze wsparciem dla central IP. Wdrażając strategię opartą na otwartej platformie przedsiębiorstwa mogą kontynuować rozpoczęte inwestycje, a jednocześnie przechodzić na środowisko IP.
Współpraca Lucenta z BroadSoft nad VoIP
Adam Urbanek, 14.02.2004
Lucent Technologies i BroadSoft zawarły umowę o współpracy nad nową generacją rozwiązań VoIP Accelerate do komunikacji głosowej dla przedsiębiorstw. Amerykański operator Choice One jako pierwszy przetestuje praktycznie funkcjonowanie nowego rozwiązania.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »