Genesys modernizuje contact centers

Genesys, spółka należąca do firmy Alcatel, poszerza gamę produktów IP, wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center. Ogłoszono również wsparcie narzędzi firmy dla Cisco CallManager.

Nowe produkty dla contact center z oferty IP firmy Genesys zapewniają funkcjonalność wcześniej dostępną jedynie w tradycyjnych środowiskach telefonicznych. Proponowane rozwiązania umożliwiają firmom przejście od tradycyjnych systemów opartych na obwodach do telefonii IP lub środowiska hybrydowego.

Zestaw aplikacji Genesys dla contact centers przeznaczonych do wykorzystania dla sieci IP przygotowano z myślą o trzech rynkach:

- Network IPCC – zaprojektowany dla firm telekomunikacyjnych i usługowych, które zainteresowane są dzierżawą contact center.

- Enterprise IPCC – obsługuje duże contact centers; umożliwia firmom zaawansowane zarządzanie interakcjami oraz przekierowywanie połączeń w środowisku contact center.

- Express IPCC – przeznaczony dla małych i średnich contact centers z liczbą stanowisk agentów mniejszą niż 75. Produkt ten zapewnia uproszczoną instalację i ma obniżone wymagania sprzętowe.

Genesys ogłosił również, że przygotował wsparcie dla Cisco CallManager (IP PBX). Genesys T-Server 6.5 został certyfikowany zgodnie z wymaganiami nałożonymi przez Cisco Systems dotyczącymi współgrania oraz kompatybilności software z wersją 3.1 serwera komunikacyjnego firmy Cisco.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200