Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CEO
Temat: CEO
Marzyciele, przedsiebiorcy i zimna chęć zysku
Krzysztof Obłój
W każdym przypadku przedsiębiorczość oznacza budowanie czegoś nowego, odmiennego, tworzenie lub przekształcanie wartości.
Cel zaklęty w miernikach
Grzegorz Gruchman
Projektowanie mierników efektywności wymaga najpierw sprecyzowania zakresu składników ich definicji.
Model innowacyjny do bólu
Krzysztof Obłój
Nowe modele biznesowe nie powstają często, a książki o zarządzaniu eksploatują prawie bez końca przykłady takich firm, jak IKEA, Southwest Airlines, Oticon czy GE. Systemowe innowacje wymagają najczęściej zakwestionowania najgłębiej zakorzenionych w danej branży założeń i reguł gry.<sup>*</sup>
Czy te firmy mogą kłamać?
Wanda Żółcińska
Przed rozpoczęciem współpracy, a zwłaszcza przed zakupem firmy należy bardzo uważnie jej się przyjrzeć. To oczywiście rada banalna, co wcale nie znaczy, że realizacja takiego zalecenia jest łatwa.
Ciemna strona mierników prognostycznych
Grzegorz Gruchman
Pochwałom mierników prognostycznych muszą niestety towarzyszyć poważne ostrzeżenia.
Wiedza na żądanie
Jakub J. Brdulak
Koncepcja zarządzania łańcuchami wiedzy (Knowledge Chain Management - KCM) podpowiada, w jaki sposób zarządzając wiedzą można bezpośrednio wpłynąć na efektywność przedsiębiorstwa.
A jednak warto...
Sylwia Ślifierz
W czerwcu rozpoczął się Program i Konkurs Lider Zarządzania CXO, zorganizowany przez redakcję CXO i Forum Odpowiedzialnego Biznesu pod patronatem Ryszarda Kapuścińskiego.
Reklamowe interakcje
Wanda Żółcińska
W pracy agencji reklamowej najważniejszy jest pomysł. Największy kapitał nie zastąpi tu sprawnego zespołu kreatywnych pracowników.
Lojalność nie za wszelką cenę
Małgorzata Sieniawska
Związek firmy z klientem powinien trwać tak długo, jak długo klient i firma czerpią z niego korzyści.
Nie bądźcie paprotkami
Mark Gordon
Jednym z wyzwań, przed którymi stoją dyrektorzy, jest synchronizacja wizji przyszłości firmy z tempem zmian zachodzących w świecie technologii.
Tajemnice doskonałości zespołów
Tomasz Puchaski
W przedsiębiorstwach zorientowanych na klienta nie obowiązują klasyczne zasady podziału pracy. Współpraca w zespołach i orientacja na klienta idą w parze.
Zawód z certyfikowaną przyszłością
George Sifri
Przez wiele lat uczelnie kształcące menedżerów nie uznawały zarządzania projektem za odrębną dyscyplinęwiedzy.
Poprzednia
strona
1
...
115
116
117
118
119
120
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »