Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CEO
Temat: CEO
Jak zmierzyć wiedzę w firmie?
Amir Fazlagić
Kapitał intelektualny jest z natury niemonetarny: dotyczy jakości aktywów, a nie ilości, a jego pomiar koncentruje się na badaniu przyszłości przedsiębiorstwa. Takie podejście utrudnia jednak porównania międzybranżowe i tworzenie standardów.
Przełożyć zwrotnicę
Robert Jesionek
Z Jackiem Santorskim, trenerem, konsultantem i psychologiem biznesu, rozmawia Robert Jesionek.
Zarządzanie łańcuchem dostaw - jak to ugryźć?
Christopher Koch
Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jest sztuką poprawy sposobów pozyskiwania surowców i wyrobów potrzebnych firmie do wytworzenia produktów lub świadczenia usług, usprawnienia samej produkcji oraz metod ich dostarczenia klientom.
Wartość motywacji, wartość firmy
Edward Stanoch
Doświadczenia wielu firm, które zdecydowały się na wdrożenie Zarządzania Wartością Firmy VBM, wskazują, że o sukcesie całego przedsięwzięcia i uzyskaniu końcowego efektu, jakim jest wzrost wartości firmy, decydują dwa podstawowe czynniki: potencjał kapitału ludzkiego firmy i skuteczność systemu kontroli zarządczej, którego jednym z istotnych ogniw jest system motywacyjny.
Mierzyć się z najlepszymi
Grzegorz M. Augustyniak
Benchmarking nie jest autonomiczną metodą budowania organizacji uczącej się, a wzorowanie się na najlepszych nie gwarantuje sukcesu. Zebranie najlepszych praktyk w jednej firmie czy produkcie nie jest receptą na osiąganie wiodącej pozycji na rynku. Wszystko zależy od kultury firmy.
40+ CXO w BMW ze słuchającym go psem
Witold Abramowicz
Zaskakująco licznej grupie szefów firm komunistycznej Polski dane było kierowanie przez kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt lat z tego samego gabinetu strukturą liczącą nierzadko kilkanaście tysięcy pracowników. Dzisiaj spis telefonów do reprezentantów naszych Czytelników - CXO - jest dynamiczną strukturą danych.
Wiarygodność zmienia świat
CXO
Praca w Wal-Mart uświadomiła mi, że mój sukces zależy nie od ludzi, dla których pracuję, lecz od tych, z którymi pracuję. Naprawdę ważne jest, by angażować ich w pracę, pomagać im, dawać im czas na zapoznawanie się z działalnością firmy i rzetelnie rozliczać ich z zadań - mówi Kevin Turner, wiceprezes i CIO firmy Wal-Mart, w pierwszym od lat wywiadzie udzielonym prasie.
Kultura przyjazna projektom
David Dickey
Zarządzanie projektami jest sposobem radzenia sobie z koniecznymi zmianami dotyczącymi produktów, usług i procesów danej organizacji.
Propozycja dla elity
Iwona D. Bartczak
Redakcja miesięcznika CXO Magazyn Kadry Zarządzającej inauguruje w październiku 2002 r. działalność Klubu CIO. Zaprasza do niego elitę polskich menedżerów informatyki. Powstaje miejsce dla tych dyrektorów działów IT, którzy chcą i potrafią być partnerami zarządów, tych, którzy aspirują do tej roli, oraz tych, którzy w zarządach już pracują.
Dokąd zmierzamy i jak tam dotrzeć?
Urban Aderklint
Wszystkie organizacje mają strategię, otwarcie sformułowaną lub domyślną. Jednak większość menedżerów projektu jest zbyt pochłonięta rozwiązywaniem codziennych problemów i prowadzeniem swoich projektów, by zwracać większą uwagę na strategię.
Norma nader inspirująca
Andrzej Polak
Nowością normy ISO 9001:2000 jest podejście procesowe do zarządzania. Jej wprowadzenie powoduje całkowitą przebudowę dotychczasowego systemu jakości, zmianę formy dokumentacji systemowej i filozofii zarządzania przedsiębiorstwem.
Chaos i doskonalenie
Iwona D. Bartczak
Krzysztof Obłój w swojej nowej książce "Tworzywo skutecznych strategii" podpowiada menedżerom i przedsiębiorcom, jak poruszać się po styku tego, co niezmienne w biznesie, i tego, co nowe, aby tworzyć coraz atrakcyjniejsze wartości dla klientów.
Poprzednia
strona
1
...
114
115
116
117
118
...
120
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »