Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CEO
Temat: CEO
Narodziny potrzeby
Agnieszka Romańczuk
Wartość większości produktów i usług zależy w dużej mierze od tego, jak firma potrafi rozwijać kluczową wiedzę, marketing i zrozumienie klienta oraz innowacyjność i kreatywność swoich pracowników.
Czas na sojusz CXO
Patrcia Wallington
Dyrektorzy informatyki muszą zacząć działać wspólnie z innymi szefami firmy.
W poszukiwaniu wartości dodanej
Dariusz Reda
Zdecydowanie łatwiej jest zwiększyć rentowność sprzedaży poprzez reorganizację procesów wewnętrznych i redukcję kosztów niż zwiększenie wolumenu sprzedaży.
Zmiana ale jaka. Dyskusja.
Andrzej Góralczyk
Najważniejsze problemy współczesnego przedsiębiorstwa produkcyjnego to: jak uzyskać większą elastyczność procesu produkcyjnego, jak zwiększyć motywację pracowników, jaką rolę wyznaczyć systemowi informatycznemu wspierającemu zarządzanie? O odpowiedzi poprosiliśmy praktyków życia gospodarczego, twórców oprogramowania, doradców biznesowych. Na następnych stronach tekst Andrzeja Góralczyka, wprowadzający do dyskusji, oraz pierwsze głosy polemiczne.
Wojna szczupłych i elastycznych
Wanda Żółcińska
<b>Masowa produkcja nie spełnia już oczekiwań rynku</b>, który domaga się szerokiego wyboru produktów, wytwarzanych w małych ilościach, ale za to w większym stopniu odpowiadających coraz bardziej zróżnicowanym potrzebom klientów. Nowe produkty muszą pojawiać się często, być szybko opracowywane i dostarczane. Rynek oczekuje, że ich cena będzie podobna, jak produktów wytwarzanych masowo. Wydawałoby się, że takich wymagań nie da się spełnić jednocześnie. Jednak liderzy światowego przemysłu podejmują wyzwanie i odnoszą sukces. Na czym on polega?
Czy praca jest towarem?
Ryszard Stocki
Wielu menedżerów w obliczu spadku zamówień, wejścia silnej konkurencji, załamania się rynku staje przed fałszywym dylematem: zwalniać pracowników czy nie.
Świeżuteńka, najświeższa strategia informatyczna
Tom Davenport
Najpierw był reengineering. Później nastał czas ERP, zarządzania wiedzą i CRM. Czy przebojem kolejnego sezonu będzie e-strategia?
Porządki w procesach
Iwona D. Bartczak
Przebudowa procesów nie jest lekarstwem na kłopoty w interesach, jest jednak nieodzownym warunkiem, aby jakiekolwiek zastosowane lekarstwo podziałało.
Poprzednia
strona
1
...
116
117
118
119
120
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »